Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:mijn paarden staan overdag buiten,wel apart van elkaar...ze kunnen elkaar wel aanraken meer net niet elkaar stukmaken![]()
Ze staan s'nachts op stal.Zie ik precies of alles o.k is.Ga s'avonds om 11 uur nog hooi geven en een appeltje.Haal de poep weg,dan zie ik dus ook dat ze gepoept hebben.Zie hoeveel ze drinken,plassen...en ze kunnen lekker slapen.
Zie nu op mijn infraroodcamera dat mijn driejarige heerlijk languit ligt te slapen.
De stallen zijn 3.50x3.50.Open en mijn drie paarden(pony''s) zijn 1m,1.60m en 1.45m
Qimm schreef:Ik was nog niet op het woord lamellen gekomen. Wel flappen en stroken. Bedankt voor de link
Eirikur schreef:Qimm schreef:Ik was nog niet op het woord lamellen gekomen. Wel flappen en stroken. Bedankt voor de link
http://www.flappies.nl.
Geen grap.
smurffie schreef:Elcid, juist door onbeperkt eten ze minder dan met veel porties. Ze moeten er even 2 weken aan wennen en vinden het daarna heerlijk. Mijn paintmerrie is zo heerlijk stabiel op gewicht als ze onbeperkt krijgt, en eet echt niet veel.
Op mijn vorige pensionStal voerde we meer kilo's maar in porties, daar hielt ik haar moeilijk op gewicht (te dik te dun, allebei mogelijk).
Juist dit soort paardjes leren heel makkelijk dat als het er altijd is, ze niet altijd hoeven te eten.
Hannanas schreef:geerke schreef:mijn paarden staan overdag buiten,wel apart van elkaar...ze kunnen elkaar wel aanraken meer net niet elkaar stukmaken![]()
Ze staan s'nachts op stal.Zie ik precies of alles o.k is.Ga s'avonds om 11 uur nog hooi geven en een appeltje.Haal de poep weg,dan zie ik dus ook dat ze gepoept hebben.Zie hoeveel ze drinken,plassen...en ze kunnen lekker slapen.
Zie nu op mijn infraroodcamera dat mijn driejarige heerlijk languit ligt te slapen.
De stallen zijn 3.50x3.50.Open en mijn drie paarden(pony''s) zijn 1m,1.60m en 1.45m
Grappig!Had ik totaal niet achter je gezocht, dat je je paarden apart van elkaar had staan. Ivm je vele kennis reacties in paard-inhoudelijke topics etc. Eerder verwacht het perfecte plaatje van veel paardcontact,veel ruwvoer en veel buiten.