kamp/trektochtmogelijkheden bij 20 jaar???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:44

Ik heb een aantal jaar geleden een trektocht in de franse pyreneeën gemaakt. Wij waren toen met onze 22 jaar, de jongste. Het was verder echt een geweldige ervaring. Kan ik echt iedereen aanraden.
Wij zijn geweest via Can de loste. Contact persoon zit in Delft. Ze hebben geen site oid.
De volgende voor ons wordt ook de individuele tocht op Kreta! *LOL*

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:06

Is het geen idee om zelf een groep te vormen hier op Bokt en dan naar verschillende organisatoren van paardenkampen voor kinderen toe te stappen en te vragen wat ze onze groepkunnen bieden binnen een bepaalde prijs? Dan kunnen we zelf nog beslissen waar we gaan...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:49

mssX schreef:
Maar wat betreft die kampen van Reelaer.... de jeugdkampen zijn tot 18 jaar en anders worden het algauw trektochten. Vraag me alleen af of die ook begeleid zijn, want staan alleen prijzen incl en excl paard.

Nou dan krijg je bij het Reelaer 'Tracking'. Dat is nieuw. Je gaat dan ZONDER begeleiding met een gehuurd paard van hun weg.
Ze regelen dan wel de overnachtings plaatsen enzo.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:18

Ken je de NVVR? www.recreatieruiter.nl NVVR is een verening die allerlei weekenden (met eigen paard) organiseert. Soms nemen mensen 2 paarden mee en kun je er een lenen. Deze verening organiseert ook sinds vorig jaar een echte trektocht voor mensen tussen de 14 en 22 geloof ik. Als je op de website kijkt kun je vast een info nummer vinden en even bellen. er stond geloof ik een stukje in de afgelopen vrijruiter maar die heb ik uitgeleend. succes! en trektochten maken is echt heel erg leuk. Ik doe het al een tijdje en wil nu elk jaar zeker een dag of 4 op trektocht. Met je eigen paard (verzorgpaard) is het juist veel leuker en je band met je paard groeit enorm!

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 17:48

Voor een individuele trektocht hou ik me ook aanbevolen.
Verder wacht ik met smart eind van de maand af voor meer info over 18+ kampen en bijbehorende prijs.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 17:50

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:29

Ik rijd ook bij Stal 't Reelaer in Raalte.
Ik ben er terecht gekomen, omdat ik mijn ruiterbewijs wou halen.
Heb toen eerst meegedaan met een trainingsweekend voor het ruiterbewijs en het is daar zo goed bevallen dat ik daar les ben gaan nemen. Ik les er nu al inmiddels zon maand of 9.
In maart ga ik mee met een weekendtocht. *LOL*

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 00:37

Sorry, maar wil toch graag even dit topic omhoogschoppen ivm nieuwe ontwikkelingen!!! Haha!

Naar aanleiding van het berichtje van liberty ben ik ook ns op de site van stal Sintels gaan neuzen (bij Breda) en de kampen leken me erg interessant. Na heel wat heen en weer gemail (ik wilde graag tegelijk met m`n nichtje van 14 op kamp als het kon) kon ik ondanks de max leeftijd van de gewone kampen ook met een gewoon kamp mee aangezien er meer met een `wat hogere` leeftijd waren.

Punt is alleen dat de standaard kampdata t/m 13 augustus lopen. Mijn nichtje is pas 12 augustus terug en we hebben dan in principe nog wat weekjes vakantie in `t zuiden als het goed is Knipoog

Stal Sintels organiseert dus bij minimaal 6 deelnemers buiten de standaard kampdata ook een kamp.
2 Zijn er al en ben nu dus benieuwd of er meer mensen ergens een week (ma-vr) na 13 augustus zin hebben om mee te gaan op kamp? Dit hoeft dus niet per se 18+ te zijn (ivm nichtje van 14), maar mag wel (ben zelf ook 20, bijna 21 tegen die tijd Knipoog ). Dus ponykamp/18+ kamp tegelijk of gecombineerd kan ook. Ze zijn heel flexibel en hebben voor ieder(e leeftijd) wat wils.

Ik was vooral naar aanleiding van de meeste kampleeftijden (7!-17) op zoek naar een 18+ kamp, maar een wat jonger/ouder kamp is op zich ook geen probleem, als ik maar niet de enige `rond-de-twintiger-`ben Haha!

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 22:06

Iedereen was zo enthousiast... waar blijven de fanatiekelingen? Lachen