Citaat:Een voer schep en nog een schep muesli. Anders at ze te snel.
Inmiddels heeft ze het niet meer nodig.
Ze werd er ook niet heet of vervelend van. Vond ik een fijne werking.
Oké bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Albert schreef:Kijk eens op http://www.gedizo.nl die hebben verschillende mixen die aan je vraag voldoen.
RianneH schreef:SP is ook voornamelijk pulp toch?
Er lijkt ook iets van grasbrok in te zitten. Maartje1990 schreef:Mais moet je niet doen is juist niet goed voor je paard. Bietenpulp, zoals al genoemd, wel. Ik weet niet waar annemiek het vandaan haalt dat een paard er niet dikker van wordt. Mijn paard (zieke) paard is er in korte tijd een stuk dikker van geworden. Dus bietenpulp is absoluut een aanrader!
8nnemiek schreef:RianneH schreef:SP is ook voornamelijk pulp toch?
Er zit inderdaad bietenpulp in, maar niet enorm veel. De precieze hoeveelheden weet ik niet, maar de bietenpulp is niet meer te herkennen in de brok. SP bevat ook veel minder suiker dan bietenpulp. Ik weet niet wat de truc is, maar er zit echt iets in waar ze snel van aankomen zonder dat ze te veel suiker binnen krijgenEr lijkt ook iets van grasbrok in te zitten.
Maartje1990 schreef:Bietenpulp, zoals al genoemd, wel. Ik weet niet waar annemiek het vandaan haalt dat een paard er niet dikker van wordt. Mijn paard (zieke) paard is er in korte tijd een stuk dikker van geworden. Dus bietenpulp is absoluut een aanrader!
Maartje1990 schreef:Die suiker is er al lang uitgehaald, pulp is een restproduct. En verder kan je wel zeggen dat het niet dikmaakt. Ik heb met eigen ogen gezien dat het dat wél deed.
Ts als je heet water gebruikt hoeft het niet zo lang te weken
Ik weet niet of ze allemaal zo hoog zitten.8nnemiek schreef:Maartje1990 schreef:Die suiker is er al lang uitgehaald, pulp is een restproduct. En verder kan je wel zeggen dat het niet dikmaakt. Ik heb met eigen ogen gezien dat het dat wél deed.
Ts als je heet water gebruikt hoeft het niet zo lang te weken
De suikerbietenbulp die je in de winkel koopt is verrijkt met melasse. Ik had er ooit een met 20% suikerIk weet niet of ze allemaal zo hoog zitten.
Als er bijna geen suiker in zou zitten, en uiteraard geen zetmeel, hoe kunnen ze er dan van aankomen vraag ik me af?
Citaat:Vezels leveren geen voedingsstoffen aan het lichaam en kunnen niet verteerd worden in de dunne darm. Wel zijn ze belangrijk voor een goede darmwerking. Ze dragen bij aan het verzadigingsgevoel en daarmee aan het behoud van een gezond gewicht