liekensancho schreef:dus een muur van een halve meter??? wie heeft in hemelsnaam een muur van een halve meter staan???
Wij
die krijg je echt niet om Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hadden daar eigenlijk een of meerdere palen in moeten zetten die de grond in gingen.
Maar een paard opsluiten in een stal en dan rondom schrikdraad spannen, dat zou ik niet doen. Er komen ook wel eens vonkjes vanaf. Moet er niet aan denken dat zo'n draadje los komt en in het stro valt, en er daar iets begint te smeulen..
liekensancho schreef:Morganlefay schreef:En niet goed gemetseld(whatever). Geen raamwerk eromheen/ertegen
Verticale balken in beton gieten daartussen stenen metselen en horizontale balken ertegen gekruist en vastgedraaid met lange bouten.
Sorry jouw bouwvakkers zijn een stelletje klunzen.
Ben blijkbaar niet de enige.
Ja, zo'n advies hebben ze niet gegeven, immo, zo'n muur van bijna 1000 kg werd gewoon om gelachen toen ik vroeg of dat stevig genoeg zou zijn :-( , dat kreeg hij in zijn levensdagen niet omver... huh...

. hielkebro schreef:Een container is ook niks ? (als die nog niet genoemd is)
Ik moet wel zeggen dat je prachtige stallen hebt/had!
, ik vind het ook heel erg treurig..
. Ik heb ook ruime stallen bemeten voor de toch vrij grote paarden, een standaard 3 x 3 was voor de tink al te klein, laat staan voor de bwp van 1.74... hoewel dat toch nog standaard aangehouden wordt.