Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wouter24 schreef:
Maar met zo'n jong dier zou ik dat noooit doen, lekker uit laten groeien en rustig doortrainen, en over twee jaar kan ie vast genoeg sluiten voor het Z
Anya schreef:Pipo ik neem aan dat dit voor een jong paard geldt??? Bij een ouder paard dat ziek is geweest zoals Lanna zijn de banden en pezen toch nog gewoon op orde neem ik aan??
Pipo schreef:Dat probeerde ik ook te zeggen. Ik vind het eigenlijk van de zotte dat het idee er uberhaupt is om zo jong dier dit soort troep te geven.
Wouter24"]
[quote="Anya schreef:Pipo ik neem aan dat dit voor een jong paard geldt??? Bij een ouder paard dat ziek is geweest zoals Lanna zijn de banden en pezen toch nog gewoon op orde neem ik aan??

Pipo schreef:Op die tweede is ze rond zat Anya
Dus ik heb uit die tijd vooral veel veulenfoto's
Pipo schreef:Als hij het sluiten niet aankan, dan moet je dat gewoon niet doen. Sowieso lijkt mij sluiten met een 3,5 jarige van 1.75 een beetje te ambitieus idee!

Pipo schreef:Als hij het sluiten niet aankan, dan moet je dat gewoon niet doen. Sowieso lijkt mij sluiten met een 3,5 jarige van 1.75 een beetje te ambitieus idee!

Zep"]
En verwacht je dan dat hij het over 2 jaar ineens uit zichzelf wel kan als je het nu nooit aanraakt.
[/quote]
Jij weet toch wel dat ik dat niet zo bedoel.
I[quote="Zep schreef:k heb op verschillende paarden wel eens wat supplementen uitgeprobeert, maar echt spetterend resultaat merk je eigenlijk nooit, tenzij je idd anabolen gaat gebruiken. Aangezien Triumph niet in een maandje klaar gemaakt moet voor Geesteren of de Pavo Cup zou ik gewoon stug doortrainen. Het enige wat je evt zou kunnen doen is een lage dosering van een supplement met vit E+selenium, aminuzuren en evt creatine, maar het enige dat je daarmee kunt doen is zorgen dat alles wat hij nodig heeft aanwezig is zodat hij het kan opnemen en gebruiken. Wonderen moet je niet verwachten (maar dat doe je geloof ik ook niet)
.