) Ze waren wel zo vriendelijk die merrie weer in eigen box te zetten toen die probeersessie uit de hand liep... maar echt met een vrolijk gezicht ging dat natuurlijk niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SG1985 schreef:Dat die mensen nu pissig zijn omdat ik terug heb gekoppeld het niet te willen (aan de staleigenaar)![]()
Ik ben de spelbreker...
en stalhoudster loste dat ook keurig op.
dat hebben de andere mensen waarschijnlijk opgevat als een ja, dus dan is het nu natuurlijk even een teleurstelling voor hun dat het niet gaat. In die teleurstelling kan ik me wel inleven, jij wil als paarden-eigenaar natuurlijk het liefst dat jouw paard goed met andere paarden overweg kan. Maar die teleurstelling van deze mensen dat hun paard zich niet gedraagt, hoeven ze vervolgens niet af te reageren op jou. Als jij hen verteld ( met enig begrip uiteraard ) dat je het toch niet ziet zitten, ligt er naar mijn idee geen verdere schuld bij jou
SG1985 schreef:@Amaris, je hebt helemaal gelijk... ik hou te veel rekening met gevoelens van andere mensen... Dat is een persoonlijke eigenschap die vervelend is voor mijzelf.
Ik denk ook graag voor andere, wat zij denken
SG1985 schreef:Inmiddels een leuke update:
Paardje heeft door de stress met koliek gestaan. De staleigenaren hebben uitgelegd dat dit kan zijn veroorzaakt door de situatie. Helaas geloven zij daar niet in.
Zodoende hebben z ij hun paardje dezelfde dag nog naar een andere merrie gezet (hoe ziek zij zich dus ook voelde). De staleigenaren werden dus pislink. Punt 1) Dierenwelzijn 2) Je kunt niet zomaar een box opstrooien en verplaatsen.
De merrie is in haar oude boxje gezet, waar zij heerlijk tot rust kwam en uiteindelijk beter is geworden.
Nu mogen zij dus naar een box, naast een ander paard, met een dicht wandje.
Eind goed, al goed...