show je poetsplaats.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:52

Afbeelding
:D

We hebben naast de staldeuren wel ringen om je paard aan vast te zetten, maar eigenlijk lopen die van ons gewoon altijd los. De andere paarden zijn er ook gewoon bij als ik bezig ben, vinden het gezellig als er iemand op stal aan het tutten is.
Als ik echt even apart wil staan zet ik ze los in de stal met de deur dicht.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:54

Dit is onze poetsplaats bij de binnenbak.
In een andere gang hebben we ook een solarium.

Afbeelding

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:57

Afbeelding

Hier heel simpel. Ik heb wel extra lampen geplaatst die ook van de zijkant voor licht zorgen, zodat je ook nog wat van de benen en hoeven ziet als het donker is.

butengeweun

Re: show je poetsplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:13

Vorige winter/lente dit jaar heeft mijn vader een verloren stukje naast de stal onkruid/plante/te veel troep vrij gemaakt en dicht betegeld. En dan vraagt dochterlief of hij er niet ook 2 palen in kan zetten.

Anders was het gewoon bij de stal op de stenen ervoor, elke paal is een plek om vast te zetten

Huidig
Afbeelding

Vroeger
Afbeelding

ilaan

Re: show je poetsplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:38

Vorige stal was er geen poetsplaats, moet zeggen dat ik het nu ik het wel heb heel handig vind. Wasplaatsen zijn apart, ook erg prettig.

Afbeelding
Zo hebben we er hier 3 en er zijn 2 wasplaatsen. Deze zijn wel anders maar net zo ruim met (heel handig!) een slang langs boven.