Je beste aanschaf ooit op paardengebied

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:23

De paarden natuurlijk :))
Mijn hoevenvijl, dat scheelt een hoop kosten en ik krijg er mooiere hoefjes voor terug :D
De furminator, ideaal!
Onze stallen met paddock en weiland.. Vier jaar geleden zelf ontworpen en nog steeds perfect!
De boiler in de zadelkamer, voor warm water in de winter :D
Mijn Barefoot Arizona zadels <3
De hooinetten met extra fijne mazen waren in het begin ideaal, maar beginnen nu uit elkaar te vallen :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:23

Sowieso de trailer. Heb nu sinds 3 jaar een Fautras Oblic 2+, echt een geweldig ding. Als het op wedstrijd slecht weer is kan je met gemak in de trailer opzadelen, en paard staat er veel ruimer in.

davinci2412

Re: Je beste aanschaf ooit op paardengebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:28

Het is niet echt iets wat ik gekocht heb maar de stal waar ik mijn paardjes heb staan. Ik heb op paarden gebied nog nooit zoveel kansen om dingen te leren gehad van iemand en heb er een hele goede vriendin bij. Daarnaast mijn Micklembridle, paard loopt dressuurmatig vele malen beter & mijn springmateriaal van Nedlandic. Ligt altijd buiten ziet er nog als nieuw uit!

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:29

Mijn Ariat laarzen, waterdichte maar toch ademende zool. En tot nu toe de enige laars die ik zonder aanpassingen pas.
Mijn eerste Horsewear dekens. Wat een fijne dekens zeg.
Mijn Hexa peesbeschermers, Zo multifunctionele peesbeschermers. Kan ze makkelijk schoonhouden, van cross naar naar gewone beschermers en geen klittenband meer om te sluiten.