De prijs is niet zo zeer het probleem denk ik.. maar eerder dat alles kapot gelopen wordt in de winter.
Ik sta namelijk bij iemand aan huis enkel tegen onkosten voor 122,-! (onbeperkt hooi, 24/7 en brok a berekent met 1kg brok. + kleine bijdrage voor hekwerk etc) daar komt dan grote uitgaven nog bij en wordt het bedrag bij gesteld als het hooi duurder of goedkoper uitvalt.
Hoe ziet je stuk er uit? Zou het een mogelijkheid zijn om een paddock paradise achtig iets te maken?
Mijn paard staat op een stuk verharding (20 bij 6?), 2 paddocks 10 bij 10 en 1 van 5bij5 die overdekt is (veranda achtig) en een schuilstal van 3 bij 7. Swinters komt daar nog 3bij7 bij om te schuilen.
Op de grote verharding staan 3 slowfeeders.
Wij voeren expres niet in de schuilstal zodat ze de ruimte hebben weg te gaan als 1 het eten beschermt.
Met 4 paarden zou ik zorgen dat je minimaal 2 schuilplekken hebt. en minimaal 2 voerbakken (liefst 3)
op een halve hectare is vast echt wel iets leuks te maken voor je paard. het is een heel klus project waar wat centen in gaan zitten maar daar krijg je dan hele blije paarden voor terug 
Overigens huur ik ook een rijbak in de buurt (25 per maand) waar ik in het donker over de weg naar toe moet savonds.
mits je een mogelijkheid maakt zodat ze niet alles kapot lopen denk ik dat je al snel 150-200,- kan gaan vragen (incl hooi en brok).
Ik heb ook gestaan op een stal met snel blubber, track van 500 meter bij 8 meter met 4 open plekken waar voer was. de rijbak die aanwezig was was 15bij30 ofzo dus eigenlijk net te klein. daar betaalde ik 225 exl. brok.