water uit een kraan halen( dus met een emmer) , maar wil je echt je hele paard wassen met een slang kost dit geld. Vonden we een mooie tussenoplossing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jorika1986 schreef:1 euro per kwartier. In een kwartier kun je precies je paard wassen!
Met onbeperkt warm water staat iedereen al snel zijn paard elke dag te soppen en te doen.
Mensen die vergeten de kraan uit te zetten komt ook nog wel eens voor, wat natuurlijk echt doodzonde is.
Ik zou het helemaal niet erg vinden om te moeten bijbetalen voor warm water, als koud water maar altijd gratis is.
Liannetje86 schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik dat gewoon bij het stalgeld vindt horen? Je betaalt toch in feite ook voor de faciliteiten?
Urielle schreef:Ik heb op een stal gestaan die dat had en het was voor mij echt een ergernis.
Moest je wassen en was je muntjes vergeten. Of de kraan stopte als je nog een stukje moest, kon je bijbetalen en stond je daarna nutteloos nog tien minuten te spoelen om je tijd op te maken. Idem met eerst nat maken en dan inzepen, hing de slang te lopen terwijl je het water niet nodig had. Ik werd er stapelgek van.
Antwoord: Niks dus, wilde best een tientje betalen voor gebruik vd wasplaats bijvoorbeeld met een password maar muntautomaten zijn daarna een reden geweest om niet op een stal te gaan staan , puur vanwege de ergernis.