Haren verven paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:29

Wij gebruiken tijdens de Halterclass *western* gewoon make-up voor mensen! Het is wat gedoe met mengen, maar dat probeer ik thuis meestal al even uit, dan weet ik meestal wel ongeveer wat ik moet hebben. Over het algemeen blijft het prima zitten. Witte haartjes maak ik zwart of bruin met mascara. In principe hoef je niet exact dezelfde kleur te hebben, de jury komt niet zo dichtbij dat het opvalt dat er kleurverschil zit Haha!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:39

van de mensen die schoensmeer blijkbaar een optie vinden vraag ik me af wat ze zelf liever op hun gezicht zouden smeren, schoensmeer of theater make-up. Schijnheilig

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:50

luxx schreef:
van de mensen die schoensmeer blijkbaar een optie vinden vraag ik me af wat ze zelf liever op hun gezicht zouden smeren, schoensmeer of theater make-up. Schijnheilig

als ik mijn laarzen heb gepoetst en ik heb schoensmeer aan mijn handen, zijn ze juist erg zacht daarna, enne nogmaals : leer = huid !!! dus zo slecht zal het nu ook weer niet zijn!
en een paardenhuid is heel wat dikker als die van een mens...

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:42

als ik mijn laarzen heb gepoetst en ik heb schoensmeer aan mijn handen, zijn ze juist erg zacht daarna, enne nogmaals : leer = huid !!! dus zo slecht zal het nu ook weer niet zijn!
en een paardenhuid is heel wat dikker als die van een mens...[/quote]

Schoensmeer stinkt...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:13

Anskar_lief schreef:
en een paardenhuid is heel wat dikker als die van een mens...

Schoensmeer stinkt...
[/quote]

he wat vervelend nou.......
die van mij niet Haha!
enne een paard kan echt wel tegen dat luchie hoor! Knipoog
probeer eens een ander merk zou ik zeggen ?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:18

Ik ken een paard waarbij het hele voorbeen telkens geverfd wordt. Met haarverf voor mensen. Sommigen van jullie weten denk ik wel welk paard ik bedoel... (Tyrza en Pipo ea.)

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:56

schoensmeer werkt goed hoor ... wij hebben een paard op de manege staan die bleek ook voor de verkoop ingesmeerd te zijn met schoensmeer.... hij was helemaal zwart zonder aftekeningen toen hij binnen kwam en toen we er achter kwamen dat hij "afgeefde" hebben we `m een schoon maak beurt gegeven en had ze 4 witte voetjes en een brede bles Haha!
dus het werkt prima schoen smeer dit paard heeft nergens last van gehad ...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:20

Wat is schoensmeer anders dan vet met een kleurstofje?
Voorheen werd er roet gebruikt, met vasiline.
Zie niet wat daar nu zo schadelijk aan is.

En makeup voor mensen gebruiken voor een groot paard is ook een grote kostenpost. Schoensmeer kost een fractie.

eva'tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:21

'mensen' verf werkt wel op paarden hoor! Mijn eerste paard had een witte tatoeage in zijn nek en die heb ik ook wel eens geverfd. gewoon met een kleurspoeling of verf wt langer blijft zitten. De verf pakte heel erg goed!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:17

Er heeft een test in de bit gestaan over alle speciaal voor paarden ontwikkelde kleurenshampoos die er op dit moment op de markt zijn. Resultaat was niet naar tevredenheid. Ik weet niet wat voor verf jij gebruikt hebt op je paard? Misschien dat je die kennis met ons wilt delen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:23

Cassidy een test in BIT zegt niks daar komen alleen merken in die een dure advertentie neerzetten Scheve mond

SweetSparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:26

laat het paard gewon lekker zoals ie is Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:03

sarabande schreef:
Cassidy een test in BIT zegt niks daar komen alleen merken in die een dure advertentie neerzetten Scheve mond

Daar kan ik niet over oordelen. De resultaten van de producten lieten te wensen over, dat is alles wat ik weet. Daarom ben ik zeker benieuwd naar andere merken. Want als er wel een merk is dat afdoende dekt, kun je met mond-op-mond reclame ook een heel eind komen. Het succes van een product is niet alleen afhankelijk van het budget dat voor marketingdoeleinden ter beschikking staat.

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 19:35

eva'tje schreef:
'mensen' verf werkt wel op paarden hoor! Mijn eerste paard had een witte tatoeage in zijn nek en die heb ik ook wel eens geverfd. gewoon met een kleurspoeling of verf wt langer blijft zitten. De verf pakte heel erg goed!

Nou ,ik heb al diverse merken geprobeert maar het pakt toch echt niet. dus als jij een merk voor mij hebt graag..... *LOL*