Rij braaf met cap in het bos en gordel in de auto, dus heb niks te vrezen.
Maar dat zal wel een droom zijn
Maar hoe zit het dan als risico groep fiets?
Verwacht daar zeker zoveel ernstig hoofdletsel bij als bij paardrijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
animals schreef:Tja ik heb er ook eerder nooit van gehoord dat het verplicht is dat je met cap rijd in de bossen, want als de politie je tegenkwam kreeg je een boete...tja ik heb dit niet van mijzelf want ik heb het van iemand anders gevraagt dus ik dacht van dan even op bokt informeren want wie weet is het zo!
Dat een fietshelm moet er niet aan denken tegenwoordig moet je dan ook al als je loopt een helm dragen ik vind dit wel een beetje gek worden hoor.
Reken er maar niet op dat ik een helm op doe, want ik kan normaal fietsen en veilig dus waarom?
balans"]
[quote="animals schreef:Tja ik heb er ook eerder nooit van gehoord dat het verplicht is dat je met cap rijd in de bossen, want als de politie je tegenkwam kreeg je een boete...tja ik heb dit niet van mijzelf want ik heb het van iemand anders gevraagt dus ik dacht van dan even op bokt informeren want wie weet is het zo!
Dat een fietshelm moet er niet aan denken tegenwoordig moet je dan ook al als je loopt een helm dragen ik vind dit wel een beetje gek worden hoor.
Reken er maar niet op dat ik een helm op doe, want ik kan normaal fietsen en veilig dus waarom?
.animals schreef:Dat ik hoorde van iemand dat als je zonder cap rijd en je bent nog onder de 18 jaar dat je dan een boete kan krijgen van de politie?
Want als je boven de 18 jaar was mag je zonder cap rijden?
Dat ik weet verder hier niks van maar wie weet hier meer dingen over?.
IngridM"]
[quote="animals schreef:Dat ik hoorde van iemand dat als je zonder cap rijd en je bent nog onder de 18 jaar dat je dan een boete kan krijgen van de politie?
Want als je boven de 18 jaar was mag je zonder cap rijden?
Dat ik weet verder hier niks van maar wie weet hier meer dingen over?.

haffiegirl schreef:ik rij zowiezo nooit zonder cap. ik vind het altijd errug griezelig zonder cap krijg der een onveilig gevoel van. ik loop liever geen hersen beschadegingen op door een laag hangende tak of omdat je van je paard af pleurt.
groetjes marieke