Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Dit schema is overigens ook opgesteld met een DA.
Ik verbaas mij erover dat mensen het prima vinden als de penionstalhouder het bepaald, had
daar meer weerstand in verwacht
Ik verbaas mij erover dat mensen het prima vinden als de penionstalhouder het bepaald, had
ruitje schreef:Hmmm, het is zeker een boeiend topic.
Ik denk dat we dan toch meer in eigen hand gaan nemen.
We zijn het inderdaad gaan controleren het wat banketstaaf was voor de mensen die wel trouw ontwormden om de dupe te zijn van de collega stalgenoot die het niet deed
Zou jullie voorkeur uitgaan naar iets bij het stalgeld in( wat lastig is, want de een moet misschien meer ontwormd worden dan de ander) of losse betaling( is weer meer gedoe voor zowel ons als de klant) ?
veranadautje schreef:over het algemeen is het het beste om de paarden nov. dec. te ontwormen met equest pramox. dit omdat een mest onderzoek dan onbetrouw zijn. dus dat doe ik zo. verder laat ik haar maart/april na kijken en juli en soms tussendoor ook nog wel eens
ruitje schreef:Wij laten klanten dus kiezen voor mestonderzoek of ontwormen, op 1 moment in het jaar na.
Dit omdat we het idee hadden dat als we ontwormen zouden verplichten/of het compleet in eigen hand zouden nemen dit niet voor alle klanten prettig zou zijn?
Vinden jullie het niet erg dat de pensionstalhouder dat dan voor je beslist?
Wij zien zelf ook het nut van een mestonderzoek niet zo in en ontwormen liever, maar kun je dat voor een ander beslissen?
elenaMM77 schreef:en het lege doosje en lege spuit kun je dan bij de box achterlaten, zodat het voor de klant gelijk ook zichtbaar is dat het paard datgeen heeft gekregen wat in rekening is gebracht (je hebt altijd mensen die die zekerheid willen).