Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Teigetje schreef:Wij hebben gekocht wat jij beschrijft. Een ouder huis met werk aan + voldoende grond om de paarden thuis te houden.
Lenn"]
[quote="Jippie schreef:Ik sta op een stal met tussen de 75-100 paarden
Of is dat normaal? Maar die kunnen dan toch niet allemaal naar buiten elke dag of wel? En is de bak dan niet altijd overvol of hebben ze er een van 100 bij 100 ofzo 
we moesten wel alles zelf doen zoals voeren enzo.smurf schreef:*ggrrmmbbll* ik sta bij dezelfde boer als Lissalover, gebruik geen stro, koop zelf vlasvezelstro en ik betaal 200 euro![]()
Mijn paard is maar ietsje groter dan die van Lissalover, maar misschien mest ie meer
Nee hoor, maar voor puk betalen we ook minder en Jack geloof ik weer meer dan voor Lisje, weet niet precies waar klaas zijn kosten op bepaald....
). Als het slecht weer is zijn er hier in de straat 2 binnenmaneges die ik kan afhuren (waarvan 1 door de rijvereniging gebruikt word, dus ook dat is op loopafstand). Het enige dat ik nog graag zou willen hebben is een weiland, dat mis ik nog wel. Maar er is misschien zicht op dat het land hier aan de overkant binnenkort te koop komt.... Dus wie weet...
, de kosten ... Vorige maand heb ik bv een staldeur gekocht, OK, moet ik helemaal betalen ... tegelijk is het ook MIJN staldeur ... op een pensionstalling is het een ander z'n deur die je betaald
elke maand weer ... En ook hier was m'n drinkbakje bevroren, dus nieuw bakje gaan kopen. Er komen dus wel 's onverwachte kosten bij, maar al bij al ben ik stukken goedkoper uit, ik heb drie pony's aan nog niet eens de kost van wat anderen voor één paard betalen op stalling zo
)