Wil je liever een kleinschalige stalling of een plekje waar veel paarden/mensen zijn?
ik ga voor kleinschalig, vind ik voor mezelf prettiger, maar ook voor mijn paard Kijk je naar de prijs van lessen of stalgeld?
stalgeld wel, wat krijg ik voor het geld wat ik er voor neer leg, lessen kijk ik echt niet naar , de kans dat ik gebruik kan of wil maken van de geboden lessen is klein. Wil je graag luxe of houd je het graag sober?
ik heb het liever wat soberder...mijn ervaring is dat hoe luxer de stallen zijn, hoe verder het welzijn in het gedrang komt qua bewegingsvrijheid en soicaal contactJe paard op het land of liever op stal?
land/paddock, paard is ene loopdier en mag van mij zo veel mogelijk vrij bewegen met soort genoten Sport of recreatie?
het 1 sluit het ander niet uitEen bar of niet?
voor mij geen must 
Wat voor soort les wil je graag? Groepslessen of prive?
lessen van instructie van mijn keuze, dus geen geneuzel zoals "alleen les van die en die of zus en zo...mijn paard, mijn keuzes, niet de beperking van de dochter van de staleigenaar etc Heb je liever dressuur, springen, grondwerk, western,...?
dressuur en gangenrijden Kijk je naar de omgeving, de afstand van je huis?
moet wel leuk aan te rijden zijn idd, liefst wel met uitrijmogelijkheden De sfeer, klantvriendelijkheid, paardvriendelijkheid,...
de sfeer moet me wel liggen, anders ga je dalijk met tegenzin naar stalEn noem zo maar op, je weet zelf wel wat voor jou belangrijk is

en ik ben er ook wel eens benieuwt naar

Dus ik zou zeggen brand los