Mishandeling- electrisch zappen van de tanden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:28

xKatleentjex schreef:
over deze methode heb ik ook nog niets gehoord maar het kan best wel hoor . Een tijd terug is er een topic geweest, ik denk over een artikel in bit waar ook van die 'methodes' werden omschreven. Van mensen die prikkeldraad(!) rond het bit hadden gedraaid en van die toestanden, schandalig gewoon

Ja idd, die prikkeldraad toestanden, ik heb het ook gelezen. Echt niet normaal Maar over deze methode heb ik nog helemaal niks gehoord, het kan best zo zijn hoor. Het lijkt mij iig zeer paardonvriendelijk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:28

nee, anique, dan loopt hij niet aan teugel maar in de krul, dat is een mooi plaatje he
uhum

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:41

LuvdaTossa"]
[quote="runningkawa schreef:

nota aan mijn eigen: nooit van me leven zo een bit kopen . Ik krijg mijn paardje liever aan de teugel zonder al die gemene trukjes

Nou ik ook! Ben ook tegen op dit soort fratsen. Leer maar eens fatsoenlijk rijden!
[/quote]
Dit komt niet uit mijn toetsenbord, toch?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:10

Ow sorry kawa... heb het plaatje eruit gehaald die jij er had neer gezet Verward Ik weet niet hoe het zo gekomen is.... Verward Verward Verward Verward Verward

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:20

runningkawa"]
[quote="LuvdaTossa"][quote="runningkawa schreef:

nota aan mijn eigen: nooit van me leven zo een bit kopen . Ik krijg mijn paardje liever aan de teugel zonder al die gemene trukjes

Nou ik ook! Ben ook tegen op dit soort fratsen. Leer maar eens fatsoenlijk rijden!
[/quote]
Dit komt niet uit mijn toetsenbord, toch?
[/quote]

volgens mij quote ik een stukje van jouw tekst en gaf daar een antwoord op, waarop LuvdaTossa mijn stuk quote, waarop ook automatisch jouw stuk quote, maar ipv jouw naam bij de quote weg te vegen heeft ze mijn naam weggeveegd waardoor ze nu een quote heeft die lijkt alsof ze een stuk van heeft gequot maar eigenlijk heeft ze een stuk van mijn gequot..

volg je nog? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:21

jaja, is ook niet erg hoor, maar wilde het alleen ff melden zodat andere het ook ff snappen Lachen