Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luffwinny schreef:Hou er rekening mee dat als je tapijtvezels door de bodem doet de bodem vervuild is, waardoor als je de bak ooit weg wilt doen of gaat verhuizen het veel geld gaat kosten om de bak weg te halen .
henshem schreef:Bij een aantal leveranciers krijg je een milieucertificaat dus dan speelt dat niet.
Suus17 schreef:@damian23: Wat heb je voor een pomp?
En hoeveel sproeiers?
En weet je toevallig ook nog de slangdiameter
miezelke schreef:Oud topic terug even omhoog schoppen![]()
Ik heb nog enkele vragen i.v.m. de tapijtsnippers:
* Wat met onkruid dat er nog doorkomt? Valt dat mee?
* Hoeveel kg/m² hebben jullie gehanteerd?
Minimus schreef:De snippers zuigen ook water op, dus het zou kunnen helpen. Maar in een eb/vloed-bak denkt ik eerder dat er iets in die situatie niet goed is.Bij ons op stal ligt een eb en vloed (buiten)rijbak, maar het zand is eigenlijk altijd te zwaar en na een regenbui enorm nat. Zouden tapijtsnippers iets uithalen in deze situatie?
Rebell09 schreef:Ik heb deze tapijtvezels vorige maand door het zand gemengd. Ik ben er super tevreden over!
De bodem is nu stabiel en niet meer zwaar!
Ik heb ze ook bij zandcompleet besteld, maar je zou ook navraag kunnen doen bij Gerrit Netjes. Die is wel iets goedkoper dan zandcompleet. Dus daar zou je ze ook eventueel kunnen bestellen.