Prijs huur binnenbak??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:58

Duur?Het huren van een binnenbak?
Staan jullie er eigelijk ook wel bij stil wat het realiseren van een binnenbak eigenlijk kost?
Ik stel deze vraag omdat mensen zo vaak zeggen tegen ons, dat wij er eens moeten aanschaffen.
Buiten de benodigde vergunningen ben je dan veel, heel veel geld kwijt.
Wat je nooit terug kunt verdienen met 7, 50 per uur......

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 11:23

Tuurlijk is het duur om een binnenbak te laten maken, maar als hij niet in zijn prijs daalt of het op een andere manier doet komt er niemand op af, stel hij zou zo iets als een tienritten kaart doen voor € 40, als het dan is een week slecht weer is, rij je zo 4 keer daar in de bak, zo haalt hij z'n geld er ook wel uit, maar ik voel er weinig voor om in de zomer door te betalen, terwijl ik dan bijna altijd buitenritten maak, dus stel dat ik er 6 maanden per jaar gebruik vanmaak, maar wel voor een heel jaar moet betalen, dan zou ik € 84 p.m kwijt zijn.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 01:20

Tja, dat is duur.Voor jou, persoonlijk als je t neer moet tellen.
Maar een binnenbak maken helemaal!
Ach, als je gewoon een buitenbak hebt, kun je toch heel vaak wel gewoon rijden.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 14:26

Iedereen bedankt voor de reacties, ik weet nu wel ong. wat er gemiddeld word gevraagd/betaald, ik denk dat we gewoon 'n keer met de stalhouder rond de tafel moeten gaan zitten en kijken of we er uit kunnen komen, als hij niet meer dan negen mensen krijgt dan haalt hij (ook) nooit het geld van de binnenbak er uit.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:41

Vrienden van ons hebben een pensionstalling. Daar zit het rijden in binnen en/of buitenbak bij de prijs in. wel moet je daar aangeven wanneer je wil gaan rijden want er mogen maar een x aantal mensen in de bak om ongelukken te voorkomen.

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:57

Ik betaal ongeveer 120 euro in het jaar. Dan kan je altijd terecht behalve als er clubles is en soms heeft mennen voorrang op donderdavond en zaterdagmiddag.

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:06

bij ons op de manege kost het 3,50 per persoon...