Dringend!! wat te doen tegen mok

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yke

Re: Dringend!! wat te doen tegen mok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:29

sorry hoor maar zoal jullie haar niet geloven ik ben 10 en zij velemaalen ouder ik help Yke_lover voor haar paard te verzorgen!!!

Yke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:30

sorry hoor maar zoal jullie haar niet geloven ik ben 10 en zij velemaalen ouder ik help Yke_lover voor haar paard te verzorgen!!!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:30

op haar profiel staat er dat zij 15 is, maar ze typt precies hetzelfde als jij.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:33

Welke 10 jarige is er nu nog wakker laat staan op internet.
Vakantie of niet :=

Yke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:34

ik zit nog basis school Guido de bres ommen ik heb vakantie en hoe laat is het zoo klein ben ik ook weer niet!!!

Yke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:35

mn ouders zijn aan het tv keiken en merken me niet op

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 22:36

Arc_En_Ciel schreef:
yke_lover schreef:
er zijn 2 accounts ja yke_lover en yke ik ben yke_lover en iemand anders is Yke ik wist vanaf vandaag ookpas dat zij op bokt Yke heet. we zijn allebei opzoek naar oplossing voor yke want we hebben het beste voor haar is dat dan zo raar dat we om haar geven? en ik heb dit bericht in 2 mappen staan ja omdat ik dacht dat die van verzorging verkeerd was

Het is niet erg dat je 2 accounts hebt hoor. Je wordt vast niet geband. Alleen even iets om te onthouden voor de volgende keer :) dubbeltopics/accounts zijn niet toegestaan op bokt.

hoe kan ik er voor zorgen dat je mij wel gelooft dat ik geen 2 accounts heb?

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:37

Zeker weten dat het mok is en geen (schurft)mijt?

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 22:41

Mirjam79 schreef:
Zeker weten dat het mok is en geen (schurft)mijt?

toen we yke kochten zeiden ze van mok maar nu zit ik te twijfelen :$

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:41

Er is al getem'd. Is dat niet voldoende? Laten we het moderator team een kans geven om orde op zaken te stellen m.b.t. accounts/topics. Ondertussen kunnen zij die dat willen de TS voorzien van nuttige info/ervaringsdeskundigheid/links. Ik denk namelijk dat de hulpvraag nog steeds oprecht is, ook al heeft TS zich niet georiënteerd op de Bokt regelementen.

OT: ik ben wel benieuwd hoe het zit met eigenaarschap, aangezien ik eerder de suggestie aandroeg een dierenarts in te schakelen. Indien je niet de (enige) eigenaar van de Fries bent, zou ik wel van te voren goed met iedereen overleggen hoe zij over de ziektekosten denken. Wie betaalt wat, en hoe zit dat wanneer er meerdere behandelingen/consulten/middeltjes nodig zijn? Als de Fries compleet van jouzelf is, zou ik even met je ouders overleggen of de dierenarts deze week nog langs kan komen.
Ook ben ik het eens met andere Bokkers die aangeven dat het misschien wel helemaal geen mok is, maar een andere, serieuze aandoening. Nogmaals lastig te beoordelen via internet.

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 22:43

Basilicium schreef:
Er is al getem'd. Is dat niet voldoende? Laten we het moderator team een kans geven om orde op zaken te stellen m.b.t. accounts/topics. Ondertussen kunnen zij die dat willen de TS voorzien van nuttige info/ervaringsdeskundigheid/links. Ik denk namelijk dat de hulpvraag nog steeds oprecht is, ook al heeft TS zich niet georiënteerd op de Bokt regelementen.

OT: ik ben wel benieuwd hoe het zit met eigenaarschap, aangezien ik eerder de suggestie aandroeg een dierenarts in te schakelen. Indien je niet de (enige) eigenaar van de Fries bent, zou ik wel van te voren goed met iedereen overleggen hoe zij over de ziektekosten denken. Wie betaalt wat, en hoe zit dat wanneer er meerdere behandelingen/consulten/middeltjes nodig zijn? Als de Fries compleet van jouzelf is, zou ik even met je ouders overleggen of de dierenarts deze week nog langs kan komen.
Ook ben ik het eens met andere Bokkers die aangeven dat het misschien wel helemaal geen mok is, maar een andere, serieuze aandoening. Nogmaals lastig te beoordelen via internet.

het is zeg maar huidschilfers/roos
ik probeer oplossingen te zoeken die ik dan met de eigenaar kan oplossen.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:43

Ik zou de da een afkrabseltje laten maken om mijt uit te sluiten.

kijk ook eens naar de voeding. Bij mijn tinkertje scheelde het de wereld als hij geen kuil kreeg. En enkel een vitamine suplement en hooi en verder niks.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:44

Omdat je ook op BEH eenzelfde topic hebt geopend sluit ik dit topic want dubbel topic openen is niet toegestaan.