Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arc_En_Ciel schreef:yke_lover schreef:er zijn 2 accounts ja yke_lover en yke ik ben yke_lover en iemand anders is Yke ik wist vanaf vandaag ookpas dat zij op bokt Yke heet. we zijn allebei opzoek naar oplossing voor yke want we hebben het beste voor haar is dat dan zo raar dat we om haar geven? en ik heb dit bericht in 2 mappen staan ja omdat ik dacht dat die van verzorging verkeerd was
Het is niet erg dat je 2 accounts hebt hoor. Je wordt vast niet geband. Alleen even iets om te onthouden voor de volgende keerdubbeltopics/accounts zijn niet toegestaan op bokt.
Basilicium schreef:Er is al getem'd. Is dat niet voldoende? Laten we het moderator team een kans geven om orde op zaken te stellen m.b.t. accounts/topics. Ondertussen kunnen zij die dat willen de TS voorzien van nuttige info/ervaringsdeskundigheid/links. Ik denk namelijk dat de hulpvraag nog steeds oprecht is, ook al heeft TS zich niet georiënteerd op de Bokt regelementen.
OT: ik ben wel benieuwd hoe het zit met eigenaarschap, aangezien ik eerder de suggestie aandroeg een dierenarts in te schakelen. Indien je niet de (enige) eigenaar van de Fries bent, zou ik wel van te voren goed met iedereen overleggen hoe zij over de ziektekosten denken. Wie betaalt wat, en hoe zit dat wanneer er meerdere behandelingen/consulten/middeltjes nodig zijn? Als de Fries compleet van jouzelf is, zou ik even met je ouders overleggen of de dierenarts deze week nog langs kan komen.
Ook ben ik het eens met andere Bokkers die aangeven dat het misschien wel helemaal geen mok is, maar een andere, serieuze aandoening. Nogmaals lastig te beoordelen via internet.