Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,
.
), die geen cap droegen aiii dan denk je wel ff goed na als je er weer opstapt
.
veiligheid gaat voor alles. Iedereen moet het voor zich weten en als je zonder cap wilt rijden dan doe je maar, maar ik heb totaal geen last van symptomen als mijn paard is braaf genoeg(mijn paard is ook superbraaf maar een onverwacht geweerschot in de buurt is toch genoeg om heel eventjes met de vier benen van de grond te gaan) hij past niet goed(ooit al eens gehoord van nieuwe betere cap te kopen of het weneffect) mn haar raakt in de war(het zit onder de cap dus niemand ziet het toch) ik ga zweten(ik vind het normaal bij een sport dat je gaat zweten) of ik zie eruit als een paddestoel(als je op je paard zit ziet hij je toch niet)
horsewisper"]
[quote="teriema schreef:je hebt maar 1 hoofd en daar ben ik voorzichtig mee!

(ik had vroeger een roze hahaha)
cissie schreef:Vel mensen hebben het hier over de verzekering, maar dat snap ik niet helemaal,
Ik ben wa verzekerd met paardrijden of ik nu wel of geen cap draag, heb ik een andere verzekering dan??

fluffyfox"]
[quote="cissie schreef:Vel mensen hebben het hier over de verzekering, maar dat snap ik niet helemaal,
Ik ben wa verzekerd met paardrijden of ik nu wel of geen cap draag, heb ik een andere verzekering dan??

echt nie dus!!!fluffyfox schreef:ja het zou mooi zijn als je toch wel verzekerd bent zegmaar
zou het zeker even na laten vragen
zou vervelend zijn als je voor verrassingen komt te staan
) proberen!