Wat doen jullie met je paarden met het vuurwerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:28

irish_lady schreef:
wij gooiden ze juist altijd het land op! De bedrading daar kennen ze wel, en dan hebben ze tenminste de ruimte! Als ze gek worden op stal ben je verder van huis!

IDD. Junta staat nu lekker buiten samen met Sharir. ze geven er allebij niet veel om ze kijken er wel naar maar jah grasjes zijn lekkerder. de eigenaar van sharir gaat altijd even na middernacht kijken bij hem. maar tot nu toe nog nooit iets gebeurt. Wij hadden Junta vorig jaar ook op stal gezet. maar dat was geen goede zet. ze heeft alleen maar rondjes gelopen. En kwam er al een debiel uit de volgende ochtend. Dus nu maar kijken hoe ze het doen op het land. Als ze nu knetter word ken ze rennen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:41

mallaslover"]
[quote="Lientje schreef:
Mijn paard is nu vier en heeft nog geen vuurwerk meegemaakt.

umh.. sorry, maar ik denk toch dat hij al vuurwerk mee heeft gemaakt, hij is toch al 4? of hij heeft 4 jaa niet geleefd ofzo, sorry maar ik snap het niet echt.

Mijn verzorgponys staan nu op stal, met lekker wat hooi enz. en het veulentje, van een half jaar die is tot nu toe nog niet bang voor de knallen, ze gaat gewoon door met eten enz.
xxxxx
[/quote]

kan wel hoor, als hij de andere jaren ver van de bewoonde wereld heeft afgestaan waar je dus bijna geen vuurwerk hebt..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:43

Mijn paard is ook 4 en heeft nog nooit vuurwerk meegemaakt; dat wet ik zeker, hij is in maart uit Oostenrijk gekomen, alwaar hij op de alm heeft gebivakkeerd en daar zijn ze niet zo zot om voor duizenden euro's de lucht in te schieten

Hij is overigens ook helemaal niet bang voor knallen, hij verschiet niet eens!

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:31

Mijn paard is 9 en is niet echt bang voor vuurwerk! Heb vanavond heerlijk alleen in de buitenbak kunnen trainen hoor!!!!

shadowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 03:37

Voor een paard is zn stal bijna altijd de veiligste plaats.
*LOL*

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:53

Marco gaat altijd op stal met vuurwerk, hij is er doodsbang voor. Na twaalf uur ga ik dan even kijken, en is ie helemaal gestresst, staat zo ver mogelijk achteraan in de stal tegen de stal van Quinsy(zij is overigens totaal niet bang ervoor) en heeft dunne mest... Hij vind duidelijk zijn stal de veiligste plaats....

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:38

Fedde heb ik om 17.00 uur nog gereden. Hij was in stap en draf heel braaf, alleen in de galop niet. Toen scheurde hij er iedere keer hard vandoor. Maar of dat met het vuurwerk te maken had???
Die van ons hebben het allemaal rustig doorgemaakt.
Wij waren niet thuis, maar ik heb om 23.40 een flinke lok hooi gegeven. Toen ik om 3.00 uur thuiskwam heb ik alles gecontroleerd en ze stonden allemaal rustig te slapen. 1tje lag zelfs.