Ik hoop dat het je allemaal kan waarmaken en wens je alle succes vd wereld maar als je geen eigen financiële middelen hebt en afhankelijk bent van de bank....pffff dan wens ik je nog meer succes.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femmz schreef:[ [url=m/De9OxV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Louka69, dat is ook nog een idee, maar dan zou de ene kant 3m op 3.5m zijn en de andere kant 3.5 op 3.5? want 3m op 3m vind ik vrij klein.
jaime_andrea schreef:Nogmaals...ik support zeker je ambities maar heb er ook erg in dat 12 stallen (paarden) niet meer onder hobbymatig valt. Mij maakt het niet uit maar oh wee als er iemand in de buurt gaat klagen dan ben je flink zuur. En dat zou zonde zijn van al je tijd energie en niet te vergeten al je geld wat je erin stopt. Nogmaals...ik wens je veel succes
Femmz schreef:Mijn systeem wat ik nu doe is paarden buiten 8-14 uur en als ze dan op stal gaan, wil ik geen verveling.
Femmz schreef:Daar heb ik ook al over na gedacht over dat systeem van loopstallen naar buiten maar dan heb je een loopstal van 3m breed op 10/15m ? en dat vind ik ook zeer smal.
Femmz schreef:Jaime_andrea, ik ga geen business plan maken dan zo ik al prof ruiter moeten zijn en ben ik niet. Mijn vriend werkt en ik ook we gaan dat kopen om daar te wonen. En een stal op te zetten om zo nog extra te kunnen verdienen. Ik ben nu bezig met bouwtekeningen en offertes aan het aanvragen wat het gaat kosten. Maar ik zat met een idee wat al te klein is, dus dit moet weer aangepast worden. Maar het valt goed mee, omdat we alles (bijna) zelf gaan doen. In de familie en mijn vriend zelf kunnen metsen we gaan de stal zelf metsen dit scheelt enorm in prijs.
eiber schreef:Misschien kun je je beter druk maken over het oppervlak dat je nodig zult hebben om 12 paarden buiten te kunnen laten lopen......
GMekkes schreef:Weet je al wat het bouwen van zo'n schuur ongeveer kost?
Jaren geleden hebben wij ook diverse offertes laten maken en het viel ons zwaar tegen.