Ik zou voor de wei gaan aangezien je zelf uitmaakt wat ze te eten krijgen en hoe de rest van de verzorging gaat. En er zit een rijbak bij dat is ook fijn die mistte ik wel toen onze 2 paarden op een wei met inloopstal stonden. Misschien als je in die omgeving gaat rijden dat je vanzelf mensen tegenkomt om samen te rijden. Dat heb ik op de stalling waar ik nu sta ook gedaan gewoon mensen die ik te paard tegenkwam aangesproken je merkt vanzelf of ze het leuk vinden. En ik heb een bijrijdster voor 1 van de paarden dat is ook wel fijn (als je een goede hebt) dan kun je samen rijden. Plus die gaat ook weleens zelf kijken, in de vakantie zorgt zij voor ze en als er iets is laat ze het weten. Nu staan ze op een pensionstal waar ik zelf de stal moet doen maar dat vind ik niet zo erg. En een binnenbak erbij dat is wel fijn als het regent enz. maar laten we eerlijk zijn hoe lang per jaar is het in de winterperiode niet mogelijk om buiten te rijden? Dat is maar een paar weken hoogstens en een goede lange regenjas doet wonderen
Ik heb nu ook al gehad dat de pensioneigenaar vond dat mijn tinker te dun werd en hij heeft hem 2 kilo brok gegeven wat hij nog nooit heeft gehad met flink jeuk tot gevolg. Het was goed bedoeld en we hebben het uitgepraat en nu afgesproken hoe we het gaan doen maar toch dat zijn de lastige dingen.