Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Collie2008 schreef:Tsjah niets mis met af en toe proberen iets op de koop te tikken, beetje op te knappen en door te rijden en te verkopen, maar echt veel 'winst' zal je er denk ik niet uit halen. Wellicht zit er nog wat winst op onbeleerd kopen, half jaartje doorrijden en verkopen?
Collie2008 schreef:Tsjah niets mis met af en toe proberen iets op de koop te tikken, beetje op te knappen en door te rijden en te verkopen, maar echt veel 'winst' zal je er denk ik niet uit halen. Wellicht zit er nog wat winst op onbeleerd kopen, half jaartje doorrijden en verkopen?
belle_boef schreef:Collie2008 schreef:Tsjah niets mis met af en toe proberen iets op de koop te tikken, beetje op te knappen en door te rijden en te verkopen, maar echt veel 'winst' zal je er denk ik niet uit halen. Wellicht zit er nog wat winst op onbeleerd kopen, half jaartje doorrijden en verkopen?
Maar dan kun je het met 1 paard beter hobbymatig doen en op pension zetten.
iSaBeLL schreef:Als je er naast gaat werken nog partime of fulltime, heb je er dan ook over nagedacht
wie er 's ochtends en 's avonds voert. Wie de paarden buiten en binnen zet?
Zammie schreef:Kun je niet om te starten en naam op te bouwen beginnen met zadelmak maken voor anderen? Heb dat vroeger ook een tijdje naast mijn werk gedan en dan inderdaad de paarden hier bij mij geplaatst en dan dorrijden en evt. Begeleiden tot de eigenaar het paard mee wilde nemen. Heb je niet de zorgen van blessures en kun je wel al wat verdienen..
kamsel schreef:Je mag de bak van de overburen gebruiken, maar weten zij wat jij wil?
Mijn buurvrouw zou hier altijd mogen komen rijden, maar ik wil hier niet Jan en alleman rond hebben lopen omdat zij zonodig paarden wil verkopen en zelf geen bak heeft.