Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Barb schreef:Is er iemand die zin heeft in een rodeoritje??

Tessebes"]
[quote="Cassidy schreef:Aan het werk zetten tot hij geen pap meer kan zeggen. Zul jij zien hoe snel dat over is.

Barb schreef:Nou dan mag je met Wjukkel wel 5 uur aan de slag gaan want die loopt normaal gesproken dik 2,5 uur op een dag. En waarom kijkt hij dan zo angstig als er al iemand naast hem staat om de voet in de beugel te steken???
Ik herinner me net dat hij ongeveer 2 weken geleden zijn hoofd ongelovelijk hard heeft gestoten op het punt net achter zijn oren, misschien heeft dat er wel mee te maken.
Barb schreef:Nou dan mag je met Wjukkel wel 5 uur aan de slag gaan want die loopt normaal gesproken dik 2,5 uur op een dag. En waarom kijkt hij dan zo angstig als er al iemand naast hem staat om de voet in de beugel te steken???
Ik herinner me net dat hij ongeveer 2 weken geleden zijn hoofd ongelovelijk hard heeft gestoten op het punt net achter zijn oren, misschien heeft dat er wel mee te maken.
Het lijkt me moeilijk uit te vinden wat er precies aan de hand is. Doet hij het bij jou ook? Volgens mij zijn het twee dingen tegelijk: misschien dat het hoofd stoten te maken heeft met zijn "schrikacties" met zwaaiende jassen en armen. En volgens mij staat dit los van zijn vlieg-acties. Misschien is dit idd zijn uitprobeer fase? Het is allemaal maar gokken, hopelijk dat je meer zekerheid hebt na een bezoekje van de DA. Veel succes en ik hoop dat er iets uit het DA-onderzoek komt waar je wat mee kunt.. Barb schreef:Morgen komt de VA naar hem kijken en ik hoop dat hij hem even binnenstebuiten keert!
Een dag later hoorde ik wat de oorzaak was van dit gevaarlijke gedrag: het zadel (western) was van voren veel te nauw. Dus bij het opstappen drukte de voorkant al behoorlijk in zijn schouders. Dat verklaarde ook meteen dat slaan met zijn hoofd. Het beest kon dat kennelijk een paar minuten verdragen, voor het hem teveel werd en hij voor de pijn op de loop ging.

) Lekker uiteinde hoor.......vooral blijven lachen