Gordy18 schreef:een paar maanden terug onze bak laten omkeren , hij is nu alleen wat vochtig , geen plassen. Ideaal!
Na hoeveel tijd heb je hem weer recht getrokken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doemaar schreef:Ik kon eerst altijd zeggen onze bak is altijd te rijden. Dit jaar lijkt die het minder te trekken. Heb nu al een paar keer mee gemaakt dat die niet echt te rijden is water blijft er in staan. Trekt wel snel weg als het een halve dag droog blijft.
Sta er denk een jaar of 4 maar nooit de bak nat gezien.. Dit jaar dus wel hoe kan dit? Snap er niks van![]()
Lees dat een aantal al een hele tijd niks meer kunnen doen in de bak. Zou voor mij wel een reden zijn om te vertrekken ik train veelste graag met mijn paard en in de wintermaanden vind ik het juist me de koudere tempraturen fijn er is dan meer uit te halen.
Pluizebolpum schreef:Wij hebben momenteel een pracht van een eendenvijver. Als de vogels verjaagd zijn kunnen we heerlijk aquajoggen. En als het nu ineens zwaar gaat vriezen zetten we er een koek-en-zopie tent bij en openen we de schaatsbaan.![]()
Ach, het is niet eens een echte rijbak, meer een veredelde paddock. Als ie zo slecht is gaan we gewoon buiten dingetjes doen. Vindt mevrouw ook leuk.