Wouter24 schreef:ga maar is kijken op horses at work
haha ik wilde dat idd ook zeggen maar ik dacht nee ik doe het niet

ga geen andermans foto's gebruiken, maar heb er zelf vast en zeker ook foto's van (schaam schaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wouter24 schreef:vind je? buigt prachtig in de gewrichten, komt ver van de bodem en laat de rug volledig los, en we hebben het hier wel over Bonfire winnaar van Olympisch goud dus opgericht lopen kan ie ook daar hoef ik hoop ik geen foto van te plaatsen
supertygetje"]
[quote="Sily schreef:Leest nu pas de rest....twijfel....zou bijna mijn foto erop zetten om te vragen voor valse knik
sanne83 schreef:
wat echte plaatjes van een valse knik
paardje schreef:Bedankt allemaal. Het is me duidelijk. LDR geeft dus geen vergrote kans op een valse knik, want die onstaat als een ruiter/amazone pogingen doet tot in oprichting rijden. Klopt of niet?
Kitty schreef:Sanne, dat is niet een valse knik. Dat is een rond gereden paard die niet het punt tussen de oren als hoogste punt heeft.
Een valse knik is een knik bij de derde halswervel. Dat is wat anders dan wat jij op je tweede foto laat zien. Die eerste foto lijkt me wel een valse knik.
Er is dus een verschil tussen achter de loodlijn rijden en een valse knik.
Kitty schreef:Sanne, dat is niet een valse knik. Dat is een rond gereden paard die niet het punt tussen de oren als hoogste punt heeft.
Een valse knik is een knik bij de derde halswervel. Dat is wat anders dan wat jij op je tweede foto laat zien. Die eerste foto lijkt me wel een valse knik.
Hoffieeeh"]
[quote="Kitty schreef:Sanne, dat is niet een valse knik. Dat is een rond gereden paard die niet het punt tussen de oren als hoogste punt heeft.