groot dilemma.. Paard op vliegtuig?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:51

Ik vlieg ook paarden en ben het met nicole eens dat ze vaak beter op het vliegtuig kunnen dan met de auto.
Over het algemeen gaat het altijd goed en er is altijd iemand die met de paarden mee vliegt.
Tuurlijk komen ze moe aan en hebben ze een tijdje nodig om bij te komen en te wennen.
;) Ik stuur je even een pb met een goed bedrijf ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: groot dilemma.. Paard op vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:47

nanoukkie schreef:
Maar is het het waard? Voor mij wel, maar ik denk niet dat dit ook echt zo is..

Ik denk dat niemand voor een ander kan bepalen of de kosten het waard zijn alleen jijzelf omdat jij die kosten moet gaan maken als je daarvoor kiest. Bepaal voor jezelf of je de kosten kunt betalen dan en ook zeker of je het wilt maken, leg die beslissing niet bij een ander neer want die maakt een beslissing aan de hand van zijn/haar eigen mening en dat kan verschillend zijn van die van jou.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:58

Of een paard het waard is om over te vliegen ligt geheel aan de eigenaar.

Sommige paarden zijn enorm waardevol maar ik heb ook wel "huisdieren" overgevlogen.Paarden al aardig op leeftijd en zeker niet meer waard dan de slachtprijs.Toch vond de eigenaar ze waardevol genoeg om over te vliegen.
Ze waren een deel van het gezin :)

Lekker sparen en er goed over na denken,je hebt nog even ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:04

Of je het nu wel of niet doet?? Wat ga jij over twee jaar doen, dan ben je achttien, ga je studeren, op kot enzenz. Dan heb je misschien een hele dure grasmaaier op pension staan, elke maand zo'n 300 euro kosten. Denk daar ook aan, ik kan me goed voorstellen dat je nu de tranen al in de ogen schieten als je aan een afscheid van je paard denkt maar dat slijt. Je kunt zelf een goed nieuw adres voor haar zoeken en er nog eens naar toe vliegen om haar op te zoeken. Heel moeilijk, gevoel zegt meenemen en verstand zegt, ben je gek, paarden genoeg in Belgie.

Rossfechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:08

Gewoon gek doen. Als je je goed laat informeren komt alles wel goed.helaas heb ik nooit mijn paard mee kunnen nemen. Geld was er niet. Geniet van je paard. En spaar er voor. Dan kun je anders kun je dan terug gelijk een ander paard kopen.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 21:19

als de omstandigheden blijven zoals nu neem ik haar gewoon mee;)
kom net van bij haar en het is echt een schat van een paard!
Zou me geen beter kunnen voorstellen dus ik neem haar mee.
Ookal knaagt het wat @bigone zegt, je hebt gelijk..
Ik zet haar wel een aantal jaartjes lekker op de wei, ze is nog zo jong :)