Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gioia1997 schreef:Bij haar vorige eigenaresse stond ze altijd op houtkrullen, weet wel dat ze toen enorm mooie hoeven had, of ze toen schoner was weet ik niet meer. Maar waar wij wonen komen we niet zo gemakkelijk aan houtkrullen sinds deze toch wel een stuk duurder zijn![]()
helpt het echt als de buik geschoren wordt? Want het gaat toch net zo makkelijk op de buik zitten als met wintervacht? En volgens mij heeft ze geen enorme wintervacht op dr buik.
Gioia1997 schreef:schep de drollen er zo veel mogelijk uit, maar ze is kampioen in drollen verstoppen en omdat we het overdreven vinden om elke dag de stal leeg te maken, heb je altijd dat ze 2/3 mega hompen goed verstopt heeft en ik ze niet zie en ik kan niet 24/7 met een mestvork staan te wachten tot ze er iets uitgooit om het meteen op te ruimen, dus zodra ik klaar ben gaat die darmmachine gewoon door en tegen de tijd dat het avond is en ze gaat liggen om te slapen heeft ze voor zichzelf alweer een lekker drollenmandje ontworpen. Helaas voor mij
SuperAssie: modder is ook geen probleem, mest is het probleem.