Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Oh Hoe herkenbaar. O verbruikte 80 liter water per dag. En blijkbaar dronk hij het meeste op want plassen kon hij ook als de beste. Heel gezond was t niet want van al dat water kreeg hij ook nog eens de chronische diarree.
Ik heb hem laten onderzoeken en binnenstebuiten gekeerd maar het kwam echt door het vele water.
Sinds jaren heeft O nu geen water meer in zijn stal en dat gaat prima. Ik weet dat er mensen zijn die mij nu vreselijk wreed en zo vinden, maar ook een paard kan best even wachten met drinken. Overdag is hij altijd in de wei en daar heeft hij onbeperkt water. In de winter is het wat minder lang licht en zijn de paarden dus wat meer binnen dan krijgt hij in de avond een emmertje vol en dat is genoeg tot hij weer buiten mag spelen.
Diarree weg, drogere stal
Kaitlyn schreef:mrie schreef:Oh Hoe herkenbaar. O verbruikte 80 liter water per dag. En blijkbaar dronk hij het meeste op want plassen kon hij ook als de beste. Heel gezond was t niet want van al dat water kreeg hij ook nog eens de chronische diarree.
Ik heb hem laten onderzoeken en binnenstebuiten gekeerd maar het kwam echt door het vele water.
Sinds jaren heeft O nu geen water meer in zijn stal en dat gaat prima. Ik weet dat er mensen zijn die mij nu vreselijk wreed en zo vinden, maar ook een paard kan best even wachten met drinken. Overdag is hij altijd in de wei en daar heeft hij onbeperkt water. In de winter is het wat minder lang licht en zijn de paarden dus wat meer binnen dan krijgt hij in de avond een emmertje vol en dat is genoeg tot hij weer buiten mag spelen.
Diarree weg, drogere stal
1 emmertje water in de winter op wat? 18 uur op stal?