hooiveld schreef:Liksteen
Werkte niet volgens haar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjafrane schreef:Hoi
Dit probleem ken ik helemaal. Bij on geverfd hout. Kan je het in smeren met rode diesel. Bij ons was het probleem gelijk opgelost. Ze nam nog 1 hap en heeft er nooit meer aan gezetten
kwita schreef:ooit had ik ook zo een pony,hij frat alles kapot.
hij had destijds mineralen tekort wat uitkwam na een bloed onderzoek.
(en later bleek dat de stal eigenaar het emmertje biks altijd bij zijn eigen paarden gooide!)
dus misschien is dat arme hooi wel te arm of kan hij het niet goed opnemen.
Een maal op de nieuwe stal heb ik nog een halfjaar goldmix bijgevoerd en er is nooit meer op zijn stal en omgeving geknaagd, wel op zijn jolly bal waar hij echt heerlijk mee kon spelen
speurneusc schreef:ik had kippengaas er strak omheen gespannen en vastgezet met krammen want ze vrat aan de dakspanten ook als ze de kans kreeg, daarna open haard blokken in de stal er bij gegooid, waar nog schors aan zat daar was ze dol mee.
Brainless schreef:Sjafrane schreef:Hoi
Dit probleem ken ik helemaal. Bij on geverfd hout. Kan je het in smeren met rode diesel. Bij ons was het probleem gelijk opgelost. Ze nam nog 1 hap en heeft er nooit meer aan gezetten
De kleur rood komt door Soedanrood en is zwaar!! giftig/kankerverwekkend.
oneside schreef:Allemaal zooi op de deur smeren lijkt mij nu niet zo'n verstandig plan. Plus het is niet echt fair..
Je geeft zelf aan dat het komt door verveling.
Mogelijk zo' n leuke kleine skippybal ophangen? Kan hij zich daarmee vermaken.
E
odensie schreef:dejong_wever schreef:Mijn vader heeft bij ons over de houtdeuren een ijzeren beugel (U profiel) gemaakt. Kan niet gesloopt worden..
Zo'n weefrek? Zat ik ook al aan te denken maar ik ben bang dat ze dan alsnog van binnen naar buiten een gat in het midden van de deur gaat eten
dejong_wever schreef:Mijn vader heeft bij ons over de houtdeuren een ijzeren beugel (U profiel) gemaakt. Kan niet gesloopt worden..
odensie schreef:Cowgirl schreef:muilkorf
muilkorf vind ik een beetje zielig... en ze kan dan ook niet eten..