Het is dus echt een veel beter idee om er een maatje bij te doen. Ook als ik bij haar stal kom denk ik steeds: goh, ze is gewoon echt alleen

Maar even weer zo'n vraag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emelie5 schreef:Heel erg bedankt!
Het is dus echt een veel beter idee om er een maatje bij te doen. Ook als ik bij haar stal kom denk ik steeds: goh, ze is gewoon echt alleen![]()
Maar even weer zo'n vraagHoe doen jullie dat als je met het ene paard gaat rijden en de ander moet thuis blijven? Als ik samen op buitenrit ging met een vriendin, moesten we toch nog even proberen om ze uit elkaar te krijgen
Emelie5 schreef:Heel erg bedankt!
Het is dus echt een veel beter idee om er een maatje bij te doen. Ook als ik bij haar stal kom denk ik steeds: goh, ze is gewoon echt alleen![]()
Maar even weer zo'n vraagHoe doen jullie dat als je met het ene paard gaat rijden en de ander moet thuis blijven? Als ik samen op buitenrit ging met een vriendin, moesten we toch nog even proberen om ze uit elkaar te krijgen
Emelie5 schreef:Mijn pony heeft ook een aantal veulens gehad (ze was eerst een fokmerrie), daar wilde ze ook echt niet bij weg als ik op buitenrit ging. Zou het anders zijn met een nieuw maatje of zou ze een maatje net als een veulen zien?
P.s. Heel erg bedankt voor jullie tips!
AmyLyklama schreef:Een paard kan zich ook vermaken met een geitje... Het ligt er alleen aan hoe druk je paard/pony is. Een Shetlander lijkt daarom in mijn ogen het beste. Er zijn trouwens zat mensen met een een shet die nog een weitje zoeken volgens mij.