Verder zorgen voor iets om water te verslepen als de leiding vastvriest. Stallen dat de paarden kunnen buiten kijken zijn heerlijk maar zorgt voor een afdak dat het niet binnen regent. Ook de afvoer in de stallen als je daarmee werkt zorg voor een goede afvoer hier was er een lolbroek zo leuk een water putje kleiner dan het afvoerputje dat je in je badkamer doet er in te gooien... natuurlijk verstopt dat maar het zit vast in beton handig hoor (not)

Hier fan van voerdertonnen. Heb ook een regenwater ton staan met kraantje wat tot de vriesperiode ideaal is

Zorg voor een goede voorziening voor opslag of iemand vast die kan leveren in de buurt maar als je een baaltje of 100kwijt kunt per keer is echt aangenaam hoor! Preventie tegen muizen en ratten ook hier kruipen ze in mijn hooi (zo een hekel aan dat ik terug op ingepakt hooi ga gaan waarschijnlijk).
Zorg dat de palen goed ingegoten zijn en voldoende draden met een stevige sleur stroom op

Ik kan je eigenlijke enorm veel nadelen vertellen waar wij tegen aanlopen zeker in de winterperiode's