Met Spoed iemand gezocht die mijn paard van zijn..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:24

Fijn dat hij zich bij jouw veiliger voelt.

Ja heel veel mensen hebben het druk, of wonen net als ik ver weg. Het is mogelijk om hier in de buurt op een soort paarden camping vakantie te houden. En dat ik je daar begelijd. Zo kun je vakantie en les combuneren. En natuurlijk lekker met je paard de veluwe op.

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 23:30

Josien,

Sorry denk niet dat dat zin heeft, komt soms voor dat het maanden goed gaat. Kan moeilijk maanden daar gaan zitten samen met mijn paard. Maar bedankt voor het idee...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 01:00

Ik heb trouwens ook zoiets met mijn paard. Alleen is dit geen angst maar een totaal ander iets. Ook hij gaat een paar maanden goed en dan totaal fout. Ik kon dat vergelijken met een ballon die ik helemaal opblaas (spanning opbouwen) en dan ineens loslaat, dan heb je een ongeleid projectiel. (oftewel een gevaarlijk paard) Zo te lezen heeft jouw paard ook zo'n soort 'ritme' oftewel het gaat een paar maanden goed en dan loopt de ballon ongecontroleerd leeg. Misschien heeft jouw paard wel hetzelfde als die van mij maar uit het zich anders? ( rodi, mocht je interesse hebben in wat bij ons speelt dan weet je vast de pb knop wel te vinden Knipoog )

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:24

Vaak moet je moeilijk periodes oplossen in de goede periodes. Maar ik had ook niet verwacht dat je het zal doen.

klaasfeuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:08

PintoNatal schreef:
Je moet zelf vertrouwen winnenn bij het paard iemand anders kan het wel doen maar dan heeft hij geen vertrouwen bij jou

daar heb je wel gelijk in. maar iemand anders kan jou helpen dat vertrouwen te winnen.
dat kun je doen door het vertrouwen eerst te winnen, en dan te zorgen dat het paard de eigenaar ook gaat vertrouwen.
maar je kan de eigenaar ook helpen met het vertrouwen te winnen!