Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar waren alle verdwenen spullen! Hadden die meiden hun kans schoon gezien, en hun vader had niks gemerkt. Politie ingeschakeld en meiden en hun vader waren niet meer welkom op de club. Dat verwacht je niet van je eigen leden

Nog nooit problemen mee gehad.. tuurlijk raakt er wel eens een halster in de war of een touwtje.. maar dat is niet met opzet
kitlover schreef:Mijn eerste manege was een ramp, alles werd gestolen. Toen naar een pensionstal gegaan waar door de eigenaren je dure spul "even werd gebruikt maar vergeten terug te brengen" (ze hadden ook mijn kluissleutel en gebruikten mijn paard voor lessen)
Nu sta ik op een kleine pensionstal en kan ik echt alles laten slingeren, ze zijn er zelfs zo aan gewend dat het voor mijn stal word gelegd of dat ik een appje krijg met 'je deken hangt nog buiten/je camera ligt nog op stal'
Helaas wel andere nare dingen op stal met de man die op de boerderij woont. (hij is dus NIET onze staleigenaar) Lastig en lang verhaal, maar hij maakt het ons behoorlijk zuur. Haalt sloten van onze zadelkamer deur, schakelt alle stroom uit wanneer we in het donker op stal zijn.. Heel jammer!
Hooguit dat het halster(+touw) af en toe ineens ergens anders ligt, maarja, paardlief wordt aan de hand buitengezet dus ze mogen uiteraard dat halster gewoon pakken daarvoor en tja, dan hangen ze 't soms aan de verkeerde stal terug.
(net nieuw, was nog jong en had er voor gespaard om een mooie te kunnen kopen) Diegene die ook in de manege aan het rijden was had 3 week later ook zo'n martingaal, goh.... toevallig!! Vertrouwde die mensen al nooit en als ik ze nu tegenkom op concours kan ik er nog boos om worden. (en het is al wel 10/15 jaar terug denk ik)