En snel eten gaan we gewoon tegen door gaten van netten te verkleinen, werken nu met 20mm netten en dat scheelt echt weer enorm vergeleken met 30mm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik weet niet of het zin heeft om hooi los in zo'n bak te gooien?
Wij deden er een frame van verwarmingsbuis met daarin een net er overheen, dat werkte op zich wel aardig hoor. Of alleen net er overheen.

1 van de 2 heeft ook al een keer en paal gesloopt die diep in de grond zat, gewoon gebroken... 

) uit te kijken naar een wat steviger net want die witte dingen zijn i.m.o. echt weggegooid geld

Mocht dit nou voor ons toch ook niet op langer termijn de oplossing zijn, gaan wij ook aan de timmer.
DubbelDun schreef:@Anoeska27: rotten die niet snel weg ??
tamary schreef:Of hooinet vullen en in de bak vast knopen of net in frame rijgen (cv buizen bv) en die vastzetten met iets als karabiner of riem (stierenband oid).
Misschien dit een idee? Batlow schreef:tamary schreef:Of hooinet vullen en in de bak vast knopen of net in frame rijgen (cv buizen bv) en die vastzetten met iets als karabiner of riem (stierenband oid).
Bedankt voor het meedenken. Heb ik ook al aan gedacht maar dan moeten we weer meer netten aanschaffen en denk dat er daardoor minder in de bak gaat. We willen het liefst gewoon heel die bak helemaal vol pleuren met hooi en dan een net eroverheen, we hebben namelijk nog van die grote vierkante netten. Ik denk dat als er geen net overheen zit, dat alles eruit wordt gesleurd...