Ik vind een binnenbak onmisbaar tijdens sneeuw, er zijn ook winters geweest dat ik anders toch echt weinig had kunnen doen.
Maarja, voor hetzelfde geld betaal je de hele winter voor een binnenbak die je niet gebruikt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haike schreef:Al jaren stal met alleen buitenbak, maar wel een die eigenlijk altijd goed is, nooit glad dus hoe nat ook gewoon te rijden. Bij extreme vorst bak te hard, maar dat in al die jaren amper gebeurd, eigenaar sleept ook altijd vlak en los
Moschino schreef:haike schreef:Al jaren stal met alleen buitenbak, maar wel een die eigenlijk altijd goed is, nooit glad dus hoe nat ook gewoon te rijden. Bij extreme vorst bak te hard, maar dat in al die jaren amper gebeurd, eigenaar sleept ook altijd vlak en los
Ja hier hetzelfde. Zelfs als het heeft gesneeuwd kan ik vaak nog rijden omdat de eigenaar dat ook wegsleept.Alleen als het echt doorregent rijd ik niet. Ook omdat ik dan weer met het dekengedoe en een nat paard zit. Voor mezelf vind ik het niet eens zo erg om nat te worden.
haike schreef:Moschino schreef:Ja hier hetzelfde. Zelfs als het heeft gesneeuwd kan ik vaak nog rijden omdat de eigenaar dat ook wegsleept.Alleen als het echt doorregent rijd ik niet. Ook omdat ik dan weer met het dekengedoe en een nat paard zit. Voor mezelf vind ik het niet eens zo erg om nat te worden.
Goede regenjas helpt veel. En voor paarden altijd goede zweetdeken voor na het rijden, en staleigenaar die wisselt als ze droog zijn en dan evt weer buitenzet.
Trouwens fanatiek wedstrijdruiter en vorig wedstrijdpaard allergisch voor dag vrij, dus sla niet vaak dag over.
salamaleque schreef:Lis_Ol schreef:Ik sta op een stal ook alleen met een buitenbak.
Deze wordt in de winter een aantal keer per dag getrokken als het vriest.
Zo heb ik de laatste strenge winter (2012-2013) maar 3 dagen niet kunnen rijden en de rest van de tijd wel. Goed dik in pakken en gaan
Nou dat lijkt mij dan prima te doen!