troi schreef:In principe zou ik daar zeker interesse voor hebben maar vind je prijs wel echt stevig hoor. En in alle eerlijkheid, veel zeggen dat dat niet uitmaakt maar als ze moeten kiezen gaan 90% van de mensen toch voor die goedkopere stal. In jouw (en mijn want ik woon in de buurt) regio zou ik incl binnenbak rond de 200 euro netjes vinden.
Om te vergelijken, manege nieboer in hoogezand biedt groepshuisvesting (volgens in paddock met daarbij veel ruwvoer) met schuilgelegenheid incl binnenbak aan voor 150 euro. Dat is wel echt veel goedkoper en valt qua type ruiter min of meer in dezelfde doelgroep.
Met alle respect maar zoiets als Manege Nieboer vind ik onvergelijkbaar. Er staan (mijns inziens) veel te veel paarden in 1 paddock, het is er vaak heel erg modderig in de paddocks en er is een prachtige binnenbak waar je vervolgens (als je standaard werkt overdag) nauwelijks kan rijden omdat er altijd manegelessen zijn 's avonds en in het weekend.
Vind uberhaupt een manege niet vergelijkbaar met een pensionstal. Veel te druk, hectisch, rennende kinderen en altijd lessen op de tijden dat ik zelf kan.