Kan ik al op een paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silviej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:29

Ik denk dat je beter een leuke E-pony kan kopen dan, want je bent gewend om op pony's te rijden. Wat een paard loopt met veel ruimere gangen.. Dus als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik een pony kopen..

xxx silvie

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:14

Ik zou gezien je leeftijd een pony kopen, maar je zou best eens een op een paard kunnen rijden om het te proberen. Maar volgens mij kun je gezien je lengte een paard niet goed op zn rug borstelen of zadelen of het hoofdstel in doen.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:33

Iedereen heeft het hier over grote paarden Scheve mond Maarre... dr bestaan ook kleine maatjes hoor, van bijvoorbeeld 1.60/1.65. En groot uitgevallen pony's, ze zijn niet allemaal stug en lomp Scheve mond

Bij ons op manege rijd je paarden/pony's, en ik zelf vind het eigenlijk weinig uitmaken, vind een paard wel lekker relax zitten Haha!
Meestal rijd ik op de paarden (en soms haflinger Lachen ), pony's vrijwel nooit (in de les iig)
Ik ben dan bijna 1.70 en 64 kilo of zo... Heb een paard van 1.72 gereden, en pony's van 1.45. Ik vind het wel meevallen, iedereen doet of het verschil zo groot is Scheve mond

Meidd ik zou kijken, waar zit je het lekkerst op? Wat voor type knol vind je het fijnst, houd je van rank en iel.. die zijn er in pony en paardenmaten Knipoog