ik vind het altijd erg vervelend, dat er nergens prijzen bij vermeld worden..
DubbelFun
Geplaatst: 08-01-15 09:51
Ik schop deze weer even omhoog ivm nieuwe info.
Ik heb bij deze firma in Duitsland mailto:cw@weidezaunprofi.de http://www.weidezaunprofi.de informatie opgevraagd mbt de verzendkosten van 1 XXL-bed.642,60 € / 240 x 280 x 3,8 cm
Dat komt op 392 netto
De prijs van de kleinere matras 522,41 € / 240 x 180 x 4,2 cm zal waarschijnlijk iets lager liggen, maar veel zal dat niet uitmaken.
joyce B
Geplaatst: 08-01-15 15:13
en als we er meerdere tegelijk zouden bestellen? Of ophalen? misschien is het dan wel aantrekkelijker. Dit soort vrachtkosten zijn buiten proportie.... Ik wil er wel 2 om te beginnen...
@Joyce: die dingen wegen natuurlijk aardig wat (100 kilo ?? ) dus met het gewicht zullen ook de verzendkosten wel stijgen. Maar mocht het idd uitmaken als er meerdere tegelijk (op één adres) afgeleverd worden, dan wil ik wel bestel/bezorgpunt zijn (mits vooruit betaald )
joyce B
Geplaatst: 08-01-15 19:13
waar in Duitsland zitten ze? Ver? Want voor dat enorme bedrag kan ik denk ik wel rijden met de kar. Zonder zijschotten en opgestapeld en vastgesjord passen er wel een aantal op. Maar durf niet alleen zo ver te rijden
kan me niet voorstellen dat het niet goedkoper zou kunnen...
edit, zie het al, in de buurt van Nurnberg, dat is wel een uurtje of 7 rijden (700km), mijn man ging daar graag rijden op de Nürnbergring. Dan is direct bij HIT ophalen denk ik dichter bij vanuit het Noorden... (440km)
Dat is idd wel erg aantrekkelijk, ik heb een paard met schimmel allergie en een oudje van bijna 28. Die zullen daar allebei wel baat bij hebben. Wat ik mij alleen afvraag is hoe ze dat bevestigen aangezien ik op een pensionstal sta.
die bedden kun je inderdaad gewoon meenemen wanneer je van box/stal verhuist. ideaal bij pensionstalling... wel wat hulp nodig bij verplaatsen denk ik zeker bij die nieuwe XL bedden
als ik dit een half jaar eerder had gelezen dan had je die van mij zo kunnen ophalen, maar ze zijn inderdaad erg duur, ik heb het bedrag toen in termijnen kunnen betalen, ik denk dat Duitsland wel een optie is, aangezien ik ze niet goedkoper heb gezien. :/
TanteFlavie
Geplaatst: 17-11-15 19:27
ik weet het, het is misschien te laat... maar misschien heb je nog geen en kan je met dit exemplaar wél iets?