Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... Achteraf gezien was ik daar wel blij om, want ik kan wel tegen een stootje... Maar Pepper niet... zilverster schreef:de 1e keer dat ik ging rijden op mijn verzorgpony ben ik er gelijk afgekukelt..
Ik weet niet wat ze gedacht meot hebben...Maar toch ben ik aangenomen..
.
Maar ik mocht blijven
Dus de volgende dag ik weer rijden, maar er gebeurde precies het zelfde
Gelukkig stond die jongen er niet bij, maar hij vroeg later of ik er nog afgevallen was en toen ik ja zei was hij erg verbaasd... Later ging alles heel goed, maar het maakte dus niet echt uit hoe ik reed!
Melissa schreef:Ik vind de eerste paar keer rijden als een eigenaresse erbij stat eigenlijk wel een beetje "eng"
Je bent dan heel voorzichtig en denkt de hele tijd, doe ik het wel goed, ik ga dan ook meteen een stuk slordiger rijden en niks lukt meer
maar ach oliebol happends
)
(helemaal omdat ik een stel basis dingetjes had opgeschreven en dat werd afgedaan als "pennyregels" terwijl ik wel het gevoel had dat het allemaal niet werd gedaan wat erop stond en ik haar moest laten zien hoe je bandageerd terwijl ze had gezegd dat ze dat allemaal al kon omdat ze handelspaarden had gereden)
Maargoed het was mijn eigen beslissing en ze wilde er verder niet over praten.....)
Hij is volgens mij net zo verliefd op haar als zij op hem en dat is me meer waard dan wat dan ook
Ze was wel heel erg zenuwachtig maar dat geeft niet, zou ik ook zijn