Eurostarbroek wat pluist ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:23

zou de misschien gaan pluizen omdat je niet stil zit? dan schuurt de broek natuurlijk heel erg langs het zadel, dan kunnen er ook pluisjes komen, zoals beautyfull_mickey zegt dat haar broek pluist waar haar trui erover schuurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:17

ja, dat is ook logisch, maar met zulke dure broeken is het eigenlijk gewoon asociaal.Zeker als ze met die reclame´s beweren dat het vochtafstotend, vuilverdrijvend weetikveelwat allemaal kan. Dan kunnen zijn GEEN pluisjes voorkomen??
Volgens mij door al die synthetische rotzooi in die broeken gaan ze juist pluizen!
Dat zie je ook altijd bij fleece, en daar zit niets natuurlijks in, die zijn nb van plastic flessen gemaakt ( echt waar!!)

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:30

Ik heb afgelopen mei een Eurostar Diana gekocht. Zo eentje met van die thermostof. Ik draag hem vrijwel iedere dag. Dat ding kostte 110 euro. Hij is ook heel erg gaan pluizen. Vooral in m'n knieholten en binnenkant van m'n benen.
Ik vind het echt onwijs zonde van die dure broek, maar heb geen last van die pluisjes, dus laat ze lekker zitten.

Ik zou zeker teruggaan als m'n broek na 1x al zou pluizen.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:43

Ik heb 2 Eurostar broeken (weet even het soort niet meer), maar het stomme is de blauwe pluist wel en de grijze niet of nauwelijks, echt heel vreemd. Terwijl het verder exact dezelfde broeken zijn, hetzelfde model, materiaal en op hetzelfde moment gekocht.
De grijze zit ook veel lekkerder dan de blauwe, die draag ik dus ook vaker, maar pluist dus minder.

Maar ik zou in ieder geval terug gaan, na 1x dragen pluizen hoort niet.