fjordnina schreef:xBontfire schreef:
Ik vind dit erg interessant, ik heb ook al heel vaak geprobeerd verschillende dingen te doen. Misschien dat er iets tussen zou zitten wat ze leuk zou vinden, maar ik heb tot op heden nog niks kunnen vinden. Ze is eigenlijk alleen nog nieuwsgierig als er iets "nieuws" is, zoals een "nieuwe" trailer wie op het terrein staat wie er gister nog niet stond, maar hoe zou ik dit moeten prikkelen? Lijkt me wel echt leuk en interessant om hiermee aan de slag te gaan!![]()
Natuurlijk heb ik mijn pony niet voor niks gekocht, maar het is niet alleen het 'slome' waardoor ik niet meer rijd. Zoals al eerder genoemd, vind ik mezelf ook te groot om actief met haar te rijden. Pony is 1.40 en ik 1.70, pony is wel vrij fors gebouwd dus dat scheelt. Maar met twee jaar kan ik er waarschijnlijk ook niet meer op.
Je kunt interesse en nieuwsgierigheid op verschillende manieren prikkelen. Als je zin hebt ben je van harte welkom om eens met mijn paarden aan de slag te gaan op dit gebied zodat je kunt zien en ervaren hoe je dit kunt doen en dit vervolgens op jouw pony kunt toepassen.
Dat lijkt me echt heel erg interessant om een keertje te doen! Ik stuur je even een PB'tje