Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne1992 schreef:Sorry vindt het grappig welke prijzen hier voor bij komen.
Ik had het zo gedaan, als ik ze bij huis zou hebben:
€ 75 kale stalling incl. weide.
+ kosten hooi per maand (gewoon lijst bijhouden hoeveel er gebruikt wordt)
+ kosten stro/vlas per maand (zelfde als met hooi
Huur van de bak, kan ze bij de eigenaar van de bak betalen,
En mocht het paard brokken nodig hebben, dan kan de eigenaar zelf zorgen dat dit er staat, zodat jij dit kan voeren.
Ik zou geen pensionstallings prijs willen hebben als ik ze bij huis heb staan. Jij hebt er tenslotte ook baat bij, aangezien jouw paard niet meer alleen staat. En denk dat je zo gewoon de kosten eruit hebt voor haar paard.
Tinkerloos schreef:Ik betaal voor wat jij aanbied gemiddeld 210 euro per maand. Ik heb alleen wel een rijbak.
(in de winter maanden betaal ik 230 en in de zomer maanden 190)
Ik zit in de regio Noord Holland.
Maartje17 schreef:Ik ga het nu zo doen: In de winterseizoenen, dus wanneer ze in de avond op stal staan 150 euro, en in de zomerseizoenen wanneer ze 24/7 buiten staan 70 of 80 euro!
Pacific schreef:Incl. goede buitenbak had je voor dit inclusief uitmesten, buiten zetten, voeren, etc, ongeveer €120 betaald. Dit is in Friesland. Zonde de buitenbak en alle diensten zou dit (ruim) onder de €100 liggen.
joyce B schreef:Pacific schreef:Incl. goede buitenbak had je voor dit inclusief uitmesten, buiten zetten, voeren, etc, ongeveer €120 betaald. Dit is in Friesland. Zonde de buitenbak en alle diensten zou dit (ruim) onder de €100 liggen.
Niet ons deel van Friesland... Hier zit je toch l snel op 150 euro tot 175 euro voor volpension met buitenbak en duurder met binnenbak. Je moet het particulier treffen dat je goedkoper kunt staan.
ik vind je prijs die je nu in het hoofd hebt redelijk.
Zou de prijs niet middelen. Je winterprijs is heel redelijk, mensen zullen het niet snel goedkoper krijgen.