Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peetstap schreef:ajesca123: heb je simpel em goedkoop opgelost en heel praktisch met de voorste 2 linten.
Geen last dat ze die lange stangen kromdrukken ?
evelien_89 schreef:Ik denk dat een uitloopstal ter vervanging van weidegang niet ideaal is maar dat een combinatie van beide het beste is. Vooral op pensionstallen waar de eigenaren vooral 's avonds 1 keer komen om te rijden en/ of longeren vind ik het een uitkomst. 'S morgen de paarden lekker op de wei, dan worden ze tussen de middag binnen gehaald omdat ze dan vaak brok gevoerd moeten krijgen en pas 's avonds komt de eigenaar dan om even te rijden. Dan is een uitloopstal voor die hele middag en nacht best een goede oplossing zodat de paarden die hele tijd niet stil hoeven te staan in een 3 bij 3 stalletje. Denk dat dit een goede oplossing kan zijn voor problemen als stalbenen en ook bij artrose enz.
_suus19_ schreef:Klinkt ideaal Kamy. Maar in de winter staan ze dus ook alleen in die paddocks aan de stal? Bevalt dat??
_suus19_ schreef:Marcella; Fijn om positieve reactie te horenkwam jouw fjord daarnaast nog dagelijks in een grotere paddock/wei om de benen te strekken of niet? Zo niet, hoe beviel dat? Had hij/zij niet heel veel energie over als je bv ging rijden dan?
Marcella schreef:_suus19_ schreef:Marcella; Fijn om positieve reactie te horenkwam jouw fjord daarnaast nog dagelijks in een grotere paddock/wei om de benen te strekken of niet? Zo niet, hoe beviel dat? Had hij/zij niet heel veel energie over als je bv ging rijden dan?
In de winter niet echt. Alleen in de paddock als ik er was en werd er niet veel bewogen (in ieder geval niet meer dan nodig was).