Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dank je voor de links, morgen even goed bekijken.

Daar is door de jaren heen een hoop tijd (en geld) in gaan zitten
en van de nodige (dure) miskleunen heb ik ook geleerd wat wel en niet te doen

Dat houd wel paard tegen? Stel dat hij toch eens een keertje...
[***] schreef:Dank jullie wel voor de reacties nog
Waar vind je bubbeltjes plastic in zijn maat?
Oplossing gevonden! Om de zoveel tijd eens vernieuwen en dan kan hij er weer tegen

Gelukkig heeft hij geen schrik om te lopen (dat is ook het probleem, hij loopt soms een beetje te ver
) en ook als hij eens ergens tegen loopt heeft hij de reactie van "oh, hier staat wat" .. hij kijkt dan echt zo droog
Maar als hij natuurlijk door omstandigheden door de stroomdraad loopt en dan ergens komt waar hij normaal gezien niet komt dan weet hij het allemaal niet meer goed .. en dat wil ik voorkomen, dat als hij eens moest schrikken en tegen de omheining lopen dat hij er ook door kan .. Beetje het stalidee nabootsen, maar dan wat groter en in open lucht
(hij heeft nu al het probleem dat hij een beetje kraakt af en toe, en dat klinkt als het tikken van stroom dus zelfs als de stroom uit staat loopt hij soms te snuiven, puur van zichzelf
).
).

Geen idee of dat realiseerbaar is trouwens, maar het zou een optie kunnen zijn. Maar hoe doe je dat dan bij de poort? Want hij moet er toch in & uit kunnen. Als hij daar wel mag lopen, gaat hij dat stuk dan niet juist opzoeken? (misschien ook wel niet, maar vraag me dan ook af als hij echt panikeert, of hij dan ook nog gaat beseffen dat hij niet op die strook stenen mag.. ).
Ook een ziend paard kan in paniek door de draden gaan. Persoonlijk denk ik dus dat stevige hekken de beste optie zijn...