. Had jou reactie niet eens gelezen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Had jou reactie niet eens gelezen.
. Heeft mijn paard ook onder gestaan.
Ben zelf ook van mening dat paarden veel gelukkig zijn met soortgenoten buiten dan binnen in een stalletje. Vaak hebben wij (de mens
) er zelf veel meer last van dat ons paard buiten staat dan het paard zelf. Op de stal waar ik les staat er ook een groep dag en nacht buiten, zomer en winter, de ene met deken en de andere zonder, ze hebben een grote schuilstal waar ze makkelijk met zn 4e onder kunnen staan maar als het regent staan ze alsnog buiten de stal. mirgino schreef:het ligt aan je paard
mijn paard houd niet van wind en regen, dan wil hij graag naar binnen, loopt dan helemaal schuin naast je...
paard van stalhoudster geeft er weer niet om die staat als enige met hoofd in de wind en regen en alle anderen staan met staart klemvast met kont in de wind
voor mijn paard zou er dan echt een schuilstal moeten zijn waar dan ook hooi in ligt zodat hij droog en uit de wind kant staan.