Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blondie20 schreef:Sanned, dat klinkt ook heel goed,en jij staat dan in Amsterdam?
NiKip schreef:Wat Marit zegt inderdaad. Gewoon rond gaan rijden en gaan kijken bij stallen en vragen. Ik sta zelf bij een particulier die stallen heeft en die heeft geen site. Meestal zijn dat nog de leukste plekjes ook
Blondie20 schreef:Wat een reacties! Bedankt allemaal voor het meedenken/reageren.
Is toch erg hoopvol om te horen dat sommigen van jullie wel een top stal weten te vinden, misschien moet ik inderdaad toch maar iets verder uit de richting willen kijken en bovenal mijn binnenbak wens min of meer laten varen.. We gaan in ieder geval nog even kijken bij Boer van der Velde, ben erg benieuwd.. Anders toch maar richting Santpoort/Velsen, totdat ik misschien inderdaad iets anders tops in de omgeving tegen kom
Van het weekend sowieso maar even een rondje stallenjacht in de omgeving.. Poging 2!
Loiz schreef:Kijk anders ook eens richting Haarlemmermeer, dichterbij als Velsen en makkelijker te bereiken in de drukke tijden denk ik en ook genoeg stallen. Daar heb je vredehof, met binnenbanen. Of de bosmanege, met ook een binnenbaan. Of kijk eens bij berkenrode in Heemstede. En vanaf van de velde zit er richting het spoor nog een stalletje. Knollentuin op bokt heeft ook een eigen kleine stal in Heemstede grens bennebroek. In Zwaanshoek zitten ook een aantal grotere stallen, ook met binnenbaan als ik t me goed herinder, langs de dijk.
aerdenhout1 schreef:Blondie20 schreef:Wat een reacties! Bedankt allemaal voor het meedenken/reageren.
Is toch erg hoopvol om te horen dat sommigen van jullie wel een top stal weten te vinden, misschien moet ik inderdaad toch maar iets verder uit de richting willen kijken en bovenal mijn binnenbak wens min of meer laten varen.. We gaan in ieder geval nog even kijken bij Boer van der Velde, ben erg benieuwd.. Anders toch maar richting Santpoort/Velsen, totdat ik misschien inderdaad iets anders tops in de omgeving tegen kom
Van het weekend sowieso maar even een rondje stallenjacht in de omgeving.. Poging 2!
Kom je dan ook even bij mij langs... bakkie doen??