Hebben ze ook jassen in de aanbieding? ben er namelijk van de week achter gekomen dat mn jas niet waterdicht is en aangezien ik alleen een buitenbak heb is dit wel lastig!
Koortje
Geplaatst: 27-12-03 21:20
Hebben ze ook een website? Ik wil nog een (goedkope) bontonderlegger hebben, kan iemand anders voor me kijken?
Ode
Geplaatst: 27-12-03 21:25
Ik ben vandaag ook geweest. We hebben er 2,5 uur over gedaan om er te komen. hihi....ik en kaart lezen. We liepen de eerste paarden winkel in die we zagen alleen klopte de naam niet. Maar goed....toch even binnen kijken. De spullen vond ik niet erg goedkoop maar we vonden de halsters toch erg aantrekkelijk. Ik zag ook een mooie longeer zweep staan dus ook die had ik al snel in mijn handen. Mijn shop collega vroeg aan het winkel personeel waar alle koopjes stonden.........en jaaaaaa hoor......we stonden in de verkeerde winkel. Ik had onder tussen heel wat leuke spulletjes in mijn handen en vond het zonde om het weer terug te leggen,dus kocht ik dit maar voor we naar die andere winkel gingen. 70 euro ,zei de kassa medewerkster.
Spullen in de auto gelegt en op naar de koopjes!!
Ook in deze winkel heb ik heel wat spullen gekocht. Bij elkaar nog eens 115 euro. Maar goed....die vriendin en ik vinden het erg leuk om te shoppen en als er ergens koopjes zijn dan maken we er een dagje uit van. We gaan dus met veel geld op stap om allemaal leuke dingetjes te kopen.
Helaas heb ik niet het geld om dit iedere maand te doen dus moet ik nu weer 3 maanden teren op deze koop dag.
Maar het was geweldig!!
Honeymoon
Geplaatst: 27-12-03 21:26
Owh ik kom wel vaker bij die winkels dus een kaart heb ik niet nodig! maar hebben ze nog jassen in de aanbieding? waterdichte??
Anoniem
Geplaatst: 27-12-03 21:27
jij za vast bij harry's ruitershop of iets dergelijks wahahah , ga er van de week toch ff heen
Georgette
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 23:08
Dan stond je vast en zeker bij Freddy's Ruitershop odje.
Mizz_mol
Geplaatst: 28-12-03 00:42
Ik ga ook weer even men moeder meeloodsen haha ik ben daar inmiddels vaste klant maar ze hebben ook zoveel leuke dekjes en dingetjes alleen de bandages zijn goedkoper bij freddy's
Ode
Geplaatst: 28-12-03 09:41
Ja klopt ik stond bij Freddy's.
Wel dom he.
marloes-joy
Geplaatst: 29-12-03 14:54
ik ben ook even geweest, maar vond het erg tegenvallen (zoals altijd) ik heb alleen de longeerzweep van de aanbieding meegenomen de fluwelen dekjes waren echt foeilelijk!! net als de jodpurs van de aanbieding, de hoofdstellen!! bah! nee niets voor mij
050206051012
Geplaatst: 29-12-03 16:47
Nee, vond er echt helemaal niets aan. Normaal gesproken koop ik altijd wat als ik in een ruitersportzaak ben, maar dit was echt vreselijk. 3 rekken zooi (écht zooi). Chaps waarvan bij sommige de rits er half uitlag, hoofdstellen om van te huilen (je kunt nog beter naar zadelmarkt) en zo nog veel meer dingen. Nee, niet voor herhaling vatbaar...!
gabyfedde
Geplaatst: 29-12-03 17:01
Ik ben er niet heen geweest. Heb een aversie tegen aanbiedingen van het Hypodrama-concern. Aanbiedingen zijn daar bijna altijd beschadigde dingen, rare kleuren en rare maten. Hoofdstellen hangen al wit uitgeslagen en met scheurtjes aan het rek etc...