KaylOdi schreef:Mensen die iets op te merken hebben over de schrijfwijze.. het is niet nederlandslesopbokt.nl, laat iedereen gewoon in zijn waarde. En het is prima te lezen!
Wat betreft je verzorgster, ik zou haar duidelijk maken dat je haar graag had. Maar je haar grote mond niet accepteert, dat ze daar bij haar volgende verzorgpony op moet letten. Maar dat je het wel heel erg jammer vind dat dit is gebeurd!
Komt goed! Zou je er niet te druk over maken

Even voor je gekopieerd uit de boktregels:
"8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast. "
Of het prima te lezen is, daarover verschillen we van mening..

Ik heb TS er volgens mij heel vriendelijk op gewezen dat ik het lastig te lezen vind door een gebrek aan leestekens en haar gevraagd of ze daar de volgende keer op wil letten. Niets mis mee! Ben heel benieuwd waarop jij je mening baseert dat ik haar daarmee niet in haar waarde laat?