verzorgster met grote mond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 23:40

Hoi bedankt voor de fijne reacties.
IK zal ze niet meer laten komen of te wel ik stop ermee.
IK voel me hier gewoon rot over en heb haar dat ook gezegd toen ging ze die vriendin van haar tegen me op zetten.:( krijg ik nu stank na dank gratis rijden ik vraag alleen help mee met mesten en andere dingen.
Ze klets nu tegen me op facebook ik reageer er niet meer meer op ze zegt dat ze spijt heeft ik ga niet voor
haar buigen hoor ik zei dan ga ik morgen wel buiten rijden op facebook is ze nu alle woorden aan het verdraaien.
Ze zegt dat ik zei dat ik had gezegd dat ze niet meer hoefde te komen ik heb alleen gezegd als je weg gaat dan hoef je nooit meer terug te komen had ik gezegd bedankt voor jullie reacties ik ga ze op volgen.
Erg bedankt hiervoor.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:44

Loveskary schreef:
Hoi bedankt voor de fijne reacties.
IK zal ze niet meer laten komen of te wel ik stop ermee.
IK voel me hier gewoon rot over en heb haar dat ook gezegd toen ging ze die vriendin van haar tegen me op zetten.:( krijg ik nu stank na dank gratis rijden ik vraag alleen help mee met mesten en andere dingen.
Ze klets nu tegen me op facebook ik reageer er niet meer meer op ze zegt dat ze spijt heeft ik ga niet voor
haar buigen hoor ik zei dan ga ik morgen wel buiten rijden op facebook is ze nu alle woorden aan het verdraaien.
Ze zegt dat ik zei dat ik had gezegd dat ze niet meer hoefde te komen ik heb alleen gezegd als je weg gaat dan hoef je nooit meer terug te komen had ik gezegd bedankt voor jullie reacties ik ga ze op volgen.
Erg bedankt hiervoor.

Joh het is jouw paard he!!! Jij hoeft je niet te verantwoorden waarom jij met haar wilt stoppen!! Zij heeft een grote mond gehad, jij voelde je er al een langere tijd niet meer fijn bij dus het is gewoon klaar. Bedank haar voor de tijd dat ze je paard verzorgd heeft, maar zeg dat je nu verder gaat zonder haar.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:47

Goeie keuze heb je gemaakt, ik zou alleen nog zeggen dat ze morgen der spullen nogg mag komen halen en dat ze daarna niet meer hoeft te komen

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:50

spreek wel een tijd af dat ze haar spullen kan komen halen, voor je het weet heeft ze de helft van jouw spullen mee als souvenir en zie het dan maar eens terug te krijgen.
evt. kan je haar spullen aan je andere verzorgstertje meegeven.

Besteed er ook geen aandacht meer aan, heeft toch geen meerwaarde..

laughterline

Re: verzorgster met grote mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:57

Waarom laat je je rot voelen door een paar kleine meisjes? Jij weet wel beter en je moet blij zijn dat ze weg gaat :) zoek een nieuw (wellicht iets ouder, hoe oud is ze?) verzorgertje. Ontzettend veel meiden die je blij kunt maken en wel respect voor je hebben :)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:59

Jouw paard jouw regels.

Hier in brabant is het: Houdoe en bedankt :D
Hoor wel eens vaker over verzorgers die menen eigenaar de les te lezen over t paard. Dat is toch bizar?! Take it or leave it zeg maar...

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 00:05

Ze is 11 jaar ik leg haar spullen bij het hek en doe de schuur op slot en ga kijken voor een fijne andere.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:07

Misschien dan toch nog even rustig uitleggen waarom je t niet op prijs stelt. En dan niet via Facebook :P

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:13

als ze zo een grote mond op facebook heeft zal ze wel heel voorzichtig zijn in het echt zeker ?

zij maakt een fout en daarvan moet zij leren ,, zo gaat t nu eenmaal
en schuldig voelen ,, dat is nergens voor nodig ,, moet zij doen!!

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 00:15

IK zal haar morgen dat aan de poort wel even uitleggen waarom ik het niet op prijs stel.
IK vind dit niet fijn dat ze zo doet.

MaaikeNathan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 01:00

Komt me bekent voor dit... Ik heb een verzorgshetlander, Ait, met 2 vriendinnen (wij doen hem nu ongeveer 3 jaar) en de eigenaar wil dat hij weer gereden wordt. Wij gaan er zelf niet op zitten natuurlijk (te groot en te zwaar). Wij hebben hem zelf wel beleerd en de begin dingen aan geleerd, het eerste jaar dat we hem deden, maar zijn snel gestopt omdat we dus te groot werden voor hem. En toen kwamen er 2 kinderen zelf aan de eigenaar vragen of ze hem mochten verzorgen, hij blij, want 1 van de 2 was klein genoeg om op hem te kunnen rijden. Wij (ik en mijn 2 vriendinnen) komen aan bij Ait en toen kwamen er dus in een keer 2 kinderen, hij heeft ons niks verteld. Ze hadden alle bij grote praatjes over hoe goed ze konden rijden. Nou uiteindelijk 1 van de 2 heeft gereden, wij dachten, als ze goed kan rijden, oke... maar ze kon niet lichtrijden en trok zich daardoor steeds omhoog aan der teugels, waardoor Ait dus weer in stap ging, waardoor zij hem een harde trap gaf, en zo ging het door... Na het rijden begon het probleem hoor... Meteen vragen wanneer wij er niet waren of konden, zodat hun konden. Gewoon dachten we dat ze wel aardig waren, maar toen het meisje die op Ait gereden had op App begon te praten... Ze begon eerst te zeggen dat Ait te dik is, dat hij op dieet moet. Ging ze vragen of wij wisten wat een paardendieet was waar zij zelf meteen op zei: je moet hem dus geen snoepjes geven enzo. Daarna zei ze dat wij ons highclass gedraagten en nog wel wat meer... Daarna was het in een keer, Ja, ik heb respect voor jullie, blabla. En toen zei ze dus sorry en hoopte ze dat ze nog mocht komen... Uiteindelijk zei ze zelf: Dit gaat hem niet worden, we zoeken wel door voor een andere verzorgpony... Wij waren wel blij dat ze zelf zeiden dat ze dus niet meer kwamen, want wij hadden ook geen zin meer dat hun kwamen na zo iets... (sorry voor het lange verhaal) Erg vervelend zijn zulke dingen, dat ze proberen te zeggen wat jij moet doen... Zoals al gezegd is, jouw paard, jouw regels :j

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 01:17

Zat verzorgers op de wereld zet een advertentie en je hebt binnen no time een leuk en betrouwbaar meisje.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 01:41

Jullie hebben gelijk vandaag was ook irritant kom ik thuis na een uitvaart gisteren een pittige wandeling gemaakt.
Dacht ik ga even rijden mijn benen wilde niet te moe ik stopte na een half uur zat ze te zeuren kom je nu nog,ik zei ik ben moe was ik ook zat ze me te commanderen ja daag toen zei ik ja het is nu goed ga die pony eens verzorgen moest ze van mij uitmesten had ze geen tijd ik vervolgens in het stro in slaap gevallen :Z .
Denk dat er best veel problemen met verzorgsters zijn ze stellen soms echt van die eisen waarvan je denkt ja :evaw: ze mogen blij zijn dat ze een bijna eigen pony hebben.
In mijn tijd had je geen grote mond want dan kon je gewoon gaan toen ik een jaar of 15 was ik ben ook verzorgster geweest geweldige tijd gehad dat wel.

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 02:28

jeetje wat een brutale meid.
ben zelf dan ook nog maar 14 en heb een verzorg haff maar heb wel altijd gevraagt wat ik met de ponys mocht doen nou ja supper happy nartuurlijk omdat er bijna geen 3 ponys zijn omdat we met 3 vrienden waren, na een jaar 1 pony verkocht wegens een reden van de oude eigenaar van die pony die wouw hem terug en mocht hem wel terug hebben daar waren we wel verdiritg om maar ook wel weer supper blij voor die gene.

1 vriendin heeft geen tijd meer is dus gestopt.

maar achteraf bleek dus dat wel de andere 2 ponys mochten beleren en alles en we doen er nu alles mee we mogen er binnen kort mischien ook op buiten rijden maar daar zouden we het nog over hebben.

dus ik snap niet dat zo meisje dat gewoon durft te doen

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 02:43

bye bye..

je laat je toch niet de les lezen door je verzorgster..

jij kiest voor bitloos wat heeft zij dan te 'eisen'.

grote mond is einde verhaal..

je mag best respect hebben voor de mensen om je heen,
zeker als je iets van hen mag gebruiken..

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 06:28

Mensen die iets op te merken hebben over de schrijfwijze.. het is niet nederlandslesopbokt.nl, laat iedereen gewoon in zijn waarde. En het is prima te lezen!
Wat betreft je verzorgster, ik zou haar duidelijk maken dat je haar graag had. Maar je haar grote mond niet accepteert, dat ze daar bij haar volgende verzorgpony op moet letten. Maar dat je het wel heel erg jammer vind dat dit is gebeurd!
Komt goed! Zou je er niet te druk over maken ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 06:45

KaylOdi schreef:
Mensen die iets op te merken hebben over de schrijfwijze.. het is niet nederlandslesopbokt.nl, laat iedereen gewoon in zijn waarde. En het is prima te lezen!
Wat betreft je verzorgster, ik zou haar duidelijk maken dat je haar graag had. Maar je haar grote mond niet accepteert, dat ze daar bij haar volgende verzorgpony op moet letten. Maar dat je het wel heel erg jammer vind dat dit is gebeurd!

Even voor je gekopieerd uit de boktregels:

"8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.

De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast. "

Of het prima te lezen is, daarover verschillen we van mening.. :)
Ik heb TS er volgens mij heel vriendelijk op gewezen dat ik het lastig te lezen vind door een gebrek aan leestekens en haar gevraagd of ze daar de volgende keer op wil letten. Niets mis mee! Ben heel benieuwd waarop jij je mening baseert dat ik haar daarmee niet in haar waarde laat?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 06:53

niet te veel tijd en aandacht aan besteden , houdoe en bedankt!
Spullen bij het hek leggen , schuur op slot en hopen dat je die niet meer ziet.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 07:21

Tot ziens en veel plezier bij je volgende verzorg pony!
Mazzel!!!.

Die had ik direct de deur gewezen....

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 07:31

Bij mij kregen ze ook de deur. Ik heb het dit jaar mawr weer geprobeerd. Merriss zijn even bij de hengst geweest voor dekken en nu zie ik ze niet meer. Ook niet even gezegd van we komen niet meer. Nou voor mij duidelijk. Daarbij kon ik de hele week alle werk doen en de zaterdag ook nog eens een uur oppas spelen. Eigenlijk makkelijker zonder

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:23

Ze zijn er wel hoor, fijne verzorgsters waar je van op aan kunt.

Maar zo eentje had ik direct al weggestuurd, is ze nou helemaal bedonderd.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:34

Als ze nu al zo brutaal is, wie weet wat ze over een poosje met je pony doet. Manen bijknippen??

nee ze kan heel gauw gaan

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:36

Jou pony's dus jij mag beslissen wie je er toelaat. Als ze zo brutaal is zou ik haar niet laten blijven. Er staan genoeg enthousiaste meiden te springen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:41

Auwtsj... Zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik... Alhoewel, ik kom juist van jongs af aan al bij mensen aan huis om pony's/paarden te verzorgen en zo'n grote mond laat ik wel uit mijn hoofd! Al helemaal toen ik die leeftijd had! Ik was juist dolgelukkig als ik uit moest mesten of alleen mocht poetsen. :'). Ondertussen bijna 24 en nog blij als ik kan uit mesten of poetsen! Ik vind het heerlijk! Meisje mag blij zijn dat jij haar het verzorgen/rijden juist gunt!

Kids worden steeds brutaler lijkt het wel!

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:10

Corelli schreef:
KaylOdi schreef:

Even voor je gekopieerd uit de boktregels:

"8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.

De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast. "

Of het prima te lezen is, daarover verschillen we van mening.. :)
Ik heb TS er volgens mij heel vriendelijk op gewezen dat ik het lastig te lezen vind door een gebrek aan leestekens en haar gevraagd of ze daar de volgende keer op wil letten. Niets mis mee! Ben heel benieuwd waarop jij je mening baseert dat ik haar daarmee niet in haar waarde laat?

Snap dat het misschien niet volgens de regels is. Maar ik denk dat TS niet zit te wachten op een opsomming over wat ze fout doet! Ik vind het meteen al degraderend als je negatief begint over iets wat niet helemaal klopt.. laat dat gewoon, dat is niet fijn! Daar vraagt niemand om, en anders doen de moderators het wel! Hoop dat je snapt wat ik bedoel, en we het hier verder bij laten.
Dankjewel voor het begrip ;)